S Harrym jsme se vystřídali v koupelně a oba se ustrojili do slavnostního. Harry si na sebe vzal černé kalhoty, černou košili a černé sako, já modré výrazné šaty. Vlasy jsem nechala rozpuštěné, jen za pomocí kulmy jsem je upravila do nějakého tvaru.
Fotografové před domem to nevzdali. Blesky jejich přístrojů mě na chvíli připravili o zrak. Už jsem pochopila, proč Harry nosí tmavé brýle i ve tmě. Musela jsem na tváři vykouzlit oslnivý úsměv. Museli jsme vypadat šťastně. Došli jsme k nachystané limuzíně, ve které už všichni čekali. Chyběli jen Zayn s Perrie.
S kluky jsem se pozdravila, se Sophií seznámila. Eleonor Louise doprovázela na naši svatbu, ale se Sophií jsem se potkala úplně poprvé.
„Tak co? Souhlasila?“ zeptal se Liam. Harry přikývl.
„Dnes večer se všichni dozví, že jsme tři. Tedy, že budeme.“
„To by chtělo nějakou oslavu.“ zaradoval se Louis.
„Kaitlin nesmí alkohol!“ varoval ho Harry zodpovědně.
„A kdo říká, že s alkoholem?“ nakrčil Louis obočí. Nialla zajímala jiná věc. Položil svou ruku na moje už trochu viditelné břicho a chvíli čekal. „Jsou už cítit první kopance?“
„Nialle!“ smála jsem se. „Jsem teprv v třetím měsíci!“
Blonďák se zase odtáhl a mě napadlo, jestli Sophie vůbec ví, jak to mezi mnou a Harrym je. Řekl ji to Liam a nebo ne?
Protože už v autě nebylo místo, museli Zayn a Perrie dorazit sami. Čekali na nás už na červeném koberci. Nás příjezd sledovalo spousta kamer a foťáků. Spousta lidí s námi chtělo dělat reportáže a rozhovory. Nebylo to jednoduché být s nejoblíbenějším boybandem světa. Nás příjezd dokázal zastínit Justina Biebra i Miley.
„Připravená?“ zeptal se mě Harry tiše.
„Připravená.“ odpověděla jsem. A on mě políbil na rty.
Za ruce jsme šli po červeném koberci. Harry odskakoval ke klukům, aby měli společné fotografie a já sama jsem s Eleonor, Sophií a Perrie pózovala. Novináři chtěli i nás.
„Harry, Kaitlin.“ volal na nás jeden z mnoha. Harry i já jsme věděli, že je ten pravý čas. Harry se postavil za mě a objal mě tak, že rukama objal moje bříško. Usmála jsem se do objektivu. Gesto bylo jasné. A nikomu neušlo.
Ve velikém sále jsme se usadili a čekali na začátek. Harry mě seznámil s lidmi, které jsem neznalá. Nás slavnostní příchod už stihka zastínit Lady Gaga, která odhalila další že svých šílených převleků. Bylo to pro mě tak zvrušující. Tolik slavných hvězd, kterými jsem měla oblepený celý pokoj. A najednou byli vedle mě. A já jsem poznala, že oni jsou taky jen lidi.
Sledovala jsem galavečer a Harry si hrál s mými propletenými prsty. Skoro jako bych mu věřila. Byl dobrý herec.
Když se kluci zvedli, aby se šli připravit na vystoupení, sama jsem nezůstala. Místo vedle mě zaujala Perrie.
„Tak jak to jde?“
„Jde-nejde..." pokrčila jsem rameny. „Je to těžký.“
„Ale musím říct, že to s Harrym zvladáte bravurně.“
„To se ti jen zdá...“ smutně jsem se usmála.
„Co břicho?“ ptala se Perrie dál.
„Dobrý. Myslím, že už mě pomalu opouští nevolnost.“
„To je dobře.“ usmála se Perrie. „Koukej, už jdou!“
STORY OF MY LIFE
Kluci se vrátili na svá místa. Harry mi dál pusu na rty. Dokázala jsem si ten moment vychutnat. Za ten večer se opakoval jestě dvakrát a to, když kluci vyhráli. Pokaždé, když nastupovali na pódium, upřímně jsem se radovala.
Děkovné řeči se ujal napodruhé Harry.
„Děkujeme vám moc. Pokud bychom měli děkovat všem, moc by se můj projev nelišil od toho prvního, co říkal Zayn. Já jen využiji příležitosti a chtěl bych poděkovat naším rodinám. A hlavně té mé, která se brzy rozroste. Děkuji.“
Jeho proslov měl veliký ohlas a bouřlivý potlesk. Perrie se na mě významně podívala. Bylo to venku. Officiálně, že čekáme dítě.
Hned jak ceny skončili, konala se after párty, které jsme se s Harrym odmítli účastnit. Když jsme odcházeli, jeden z dotěrných novinářů si nás zastavil.
„Harry, Kaitlin? Co má znamenat ten proslov? Můžeme si ho vyložit jako že čekáte dítě?“
Harry řekl pouze: „Ehm ... Jo.“ popadl mě za ruku a odvlekl domů.