*DING* *DONG* Det ringede på døren. Jeg løb ned ad trappen og åbnede døren. Det var Jennie. "Hej Lisa" sagde hun og smilede over hele ansigtet. "Hej" sagde jeg og gav hende et kæmpe kram. "Kom indenfor" sagde jeg og slap hende. Hun kom ind. Hun tog hendes sko og jakken af og gik med mig op på mit værelse. Hun satte en taske på gulvet. "Skal vi gå over til drengene?" Spurgte jeg Jennie om. "Ja lad os gå" svarede hun. Vi gik ned og tog sko på. Jeg tog 100 kr fra min pung. "Har du penge med Jen?" Spurgte jeg. "Ja" svarede hun. "Vi ses senere mor!" Råbte jeg. "Vi ses skat" svarede mor. Jennie og jeg gik over til drengene og ringede på døren. Markus åbnede døren. Jeg vidste det kun fordi at hans hår var længere end Laurits's. "Hej Markus. Det her er min veninde Jennie" sagde jeg. "Hej" sagde han. Laurits kom ned ad trappen. "Er i klar til at gå?" Spurgte han. "Ja vi er helt klar" svarede jeg. De kom ud og vi gik opad mod pizzariaet Min mobil ringede *RING* *RING*. Det var Isac.
-Hej Isac
•Hej Lisa
-Hvad vil du?
•Ville bare høre hvordan det går
-Det går godt. Det var 2 timer siden jeg gik fra dig.
•Når ja
-Vi ses
•Øhm. Jaer.. Ses"Hvem var det?" Spurgte Markus. "Det var min ven Isac" svarede jeg. Jennie kiggede underligt på mig og smilede. "Jennie han har en kæreste. Og jeg kan ikke lide ham på den måde" sagde jeg og grinede. "Klart" sagde hun og grinede også. Vi kom op til pizzariaet og gik ind. "Hvad skal i have?" Spurgte jeg. "Jeg tror gerne jeg vil have en salatpizza" svarede Jennie. "Det skal jeg også" sagde Markus. "Hvad med dig Laurits?" Spurgte Jennie. "Jeg vil bare have en skinkepizza" sagde han. "Okay" sagde jeg og gik over til disken. "Tre salatpizzaer og en skinkepizza, tak" sagde jeg til manden der stod bag disken. "Ellers andet?" Spurgte han. "Øhm.. ja en 2 liters cola" tilføjede jeg. Han nikkede og sagde "det bliver 315 kr". Jeg gav ham pengene og gik over til et bord. Vi satte os alle fire ned. Vi ventede i omkring 15 minutter på at pizzaerne kom. Vi spiste og drak. Da vi havde spist op gik vi hjemad. På vejen hjem legede vi 'S p eller k'. "S p eller k, Markus?" Spurgte jeg. "Øhm.. P" svarede han. "Hvor mange procent kan du lide mig fra 1-10?" Spurgte jeg og smilede. "På hvilken måde?" Spurgte han. "På forelskelses måde" sagde jeg. "Øhm.. 9,9" viskede han og kiggede ned. "Hvad?" Spurgte jeg. "9,9" sagde han. Jeg smilede til ham og han tog min hånd. Vi holdte nu i hånden. "Jennie, S p eller k?" Spurgte Markus. "K" sagde hun. "Okay. Enten skal du kysse Laurits. Eller også skal du ringe til din mor og sige at du er blevet kærester med Lisa. Ellers skal du tage din nederdel af" sagde Markus og grinede. Jennie gik hen til Laurits og kyssede ham. De blev begge to helt røde i hoved. "S p eller k, Lisa" spurgte Jennie. "K" svarede jeg. "Kys Markus, Kys Laurits eller ring til Isac og sig at du er forelsket i ham" sagde hun. Jeg tænkte mig lidt om. Jeg kyssede Markus på munden. Han begyndte at kysse med. Han bed lidt i min underlæbe. Vi trak os begge to. Vi kiggede over på Jennie og Laurits. Vi tænkte slet ikke over at de stod der. Det var lidt pinligt. "Uha skattepige" sagde Jennie. Jeg smilede bare til hende. "S p eller k, Laurits?" Spurgte jeg ham om. "S" svarede han. "Hvad synes du om Jennie?" Spurgte jeg. "Tjo.. Hun er da meget sød. Og også ret pæn." Sagde han. Jennie smilede. Vi var nået hjem til drengene. "Vi ses drenge" sagde mig og Jennie. Markus gav mig et kys på kinden og begge drenge sagde "vi ses". Jennie og jeg gik ind til mig. Vi gik op på it værelse. Jennie tog hendes nattøj på. Jeg sov bare i undertøj. Vi lagde os i sengen og snakkede lidt. Jennie faldt hurtigt i søvn. Det gjorde jeg også...
Skriv gerne en kommentar hvis jeg skal skrive videre! <3
YOU ARE READING
Glemt
RomanceADVARSEL!! Lisa er en 15 årig pige der bor med hendes forældre og hendes to mindre søskende Adam og Sofie. De bor i et stort hus i Danmark. Hendes forældre har holdt noget hemmeligt for hende i flere år. Men hvad?... Lisa får nye naboer som er på h...