9. Markus <3

26 2 0
                                    

Jg vågnede. Jeg var vist faldet i søvn. Det var Jennie også. Jeg kiggede på uret der hang over tv'et. Klokken var 8:57. Min mobil ringede. *RING* *RING*. Jennie vågnede og jeg tog min mobil.

•Hej skat
-Hey Mak
•Jeg skal lige fortælle dig noget..
-Hvad?
•Vi kommer først hjem om 13 dage
-Hvad? Hvorfor?
•Jeg må gå nu. Ses søde skat
-Jaer vi ses..

Jeg lagde på og kiggede rundt i stuen. Jennie var det ikke mere. Jeg kig ud i køkkenet. Der var hun heller ikke. "Jennie!" Råbte jeg. Hun kom ned ad trappen. "Hvad?" Spurgte hun. "Jeg kunne bare ikke finde dig" sagde jeg og grinede. Jun grinede også. "Jeg må altså gå hjem nu. Min mor er syg" sagde hun og tog hendes sko på. "Alvorligt?" Spurgte jeg forskrækket. "Nej bare feber" sagde hun og gav mig et kram. "Vi ses Jen" sagde jeg og vinkede farvel. "Vi ses søde" sagde hun og gik ud. Hendes far holdte ude foran. Jeg lukkede døren og gik ud i køkkenet for at smøre et stykke rugbrød. Jeg smurte maden og spiste den. Jeg gik ind i stuen og satte mig i sofaen. Jeg tændte tv'et. Det var ikke rigtigt noget spændende. Jeg bladrede lidt rundt for at se om der var noget spændende. Jeg skiftede forbi nyhederne. Med jeg gik hurtigt tilbage. Der var noget med en bil der var kørt galt. En far og en datter. Jeg blev helt vildt bange. Jeg begyndte at græde. Tænk hvis det var Jennie. Jeg kiggede på den samme kanal i 2 timer. Endelig kom der noget mere med bilen. De sagde at det var en ældre mand og hans datter på omkring 30. Ingen af dem var døde. Men de lå vist nok begge to på hospitalet. Jeg gad ikke se nyhederne mere. Der var ikke rigtigt noget andet. Så jeg slukkede bare tv'et. Jeg var på vej op på mit værelse da det ringede på døren. Jeg gik ud og åbnede. Det var Markus. "Hej skat" sagde han og kyssede mig. "Hej. Sagde du ikke du først kom hjem om 13 dage?' spurgte jeg og blev glad. "Jo men jeg ville bare overraske dig" sagde han og smilede mega sødt. "Jeg har en overraskelse til dig" sagde han og gav mig en gave. Det var et par øreringe jeg havde ønsket mig i mega lang tid. De var sindsygt dyre dem jeg så på nettet. Så det har sikkert været dyrt for ham. "Ej tusind tak" sagde jeg og gav ham et kæmpe kys på munden. Ham løftede mig op og jeg slog benene om ham. Han bar mig indenfor og lukkede døren. Han satte mig ud på køkkenbordet og tog hans jakke og sko af ude i gangen. Han kom tilbage og bar mig igen. Han tog mig med op på mit værelse og lagde mig i sengen. Han lagde sig ved siden af mig og holdte rundt om mig. "Du ser vildt sød ud" sagde han og aede mig på kinden. "Tak ilm" sagde jeg. Han kyssede mig. Og jeg kyssede med. Han lagde sig tættere ind imod mig og tog hans ene ben hen over mig. Han tog også en arm over. Og så kom hele hans krop op på mig. Han vejede ikke så meget. Men han var en lille smule tung at have liggende. "Kan jeg ikke sove her i nat?" Spurgte Markus mig om. "Jo selfølgelig skat" sagde jeg og kyssede ham på kinden. Han skulle lige til at kysse mig da jeg fik en besked. Vi kiggede begge to ned på min lomme hvor den lå. Det var fra Isac. Der stod 'Jeg har lige set mit crush nede i Netto. Hun er den sødeste ven jeg har. Jeg elsker bare Jennie så højt'. Jeg tænkte på om det kunne være min veninde Jennie. Men det troede jeg ikke. Indtil at jeg fik en besked fra Jennie hvor der stod 'Isac er bare helt vildt sød!! Lige min type!! Ej han skal blive min en dag!'. Jeg svarede begge to. Jeg skrev egentlig bare 'Ej hvor fedt!' Til begge to. Men det er jo også at svare. "Skal vi ligge os til at sove skat" spurgte jeg Markus om. Han nikkede og tog hans bukser af. Jeg gjorde det samme. Jeg slukkede lyset og lagde mig i sengen. Jeg faldt meget hurtigt i søvn...

Uuuuh Jennie og Isac? Er det et sødt par eller?? Kommer du nogensinde sammen? Find ud af det snart!

GlemtWhere stories live. Discover now