Páni, som to ja ale zloba :D
Prinášam vám časť (muahaha) a taktiež správu že je to vlastne predpredposledná časť :) vlastne, čaká nás už len 16 a 17 časť a epilóg ak mám byť presná....
:* Aj ja vás ľúbim 3:)
15. časť
Ben:
Bol to zvláštny pocit, sedieť skoro po mesiaci oproti ľuďom, ktorých som predtým považoval za priateľov.A ešte zvláštnejší bol pocit, že ja som bol presne taký istý.
Keď som sa pozrel na Cammile,nedokázal som pochopiť čo som na nej videl. Ako som si mohol naivne myslieť že ju milujem. Zrazu mi jej vlasy prišli až príliš peroxidové, make-up výrazný a oblečenie lacné, aj keď stalo určite neskutočné peniaze.
Keď som sa pozrel na Rexa, to akým pohŕdavým pohľadom si premeriava kuchyňu Hollandovcov, v myslí som si predstavil moju prvú návštevu v tomto dome a myslím že som právom zhrozený keď si predstavím že takto nejako som sa tváril aj ja.
No keď mi oči zastanú na Théovi, moje srdce stiahne ruka s veľkým nápisom- výčitky.
Pocítil som neuveriteľné výčitky zato, ako som sa k nemu zachoval.
Pretože mal pravdu.
Žil som vo svojej vlastnej bubline a nevedel som čo je to život.
Čo je to poriadny, skutočný život za bránami prepychu a luxusu.
„... a tak som zavolala otcovia povedala som mu že ma nechce pustiť dnu. Na druhý deň si už balila svoje caky paky a konečne nedýchala ten istý vzduch ako ja...“
„A našla si novú prácu?“
Opýtal som sa so záujmom a tri prekvapené páry očí sa pozreli mojim smerom.
„A čo ja viem? Nestarám sa. Nemá čo byť drzá a už vôbec nie ku mne. Nech si uvedomí kam patrí a ku komu si môže dovoľovať.“
Vráska na čele sa mi ešte viac prehĺbila.
Pred mesiacom by som s ňou bol súhlasil ale čo dnes?
Po tom,ako som videl to, ako žijú sociálne slabší a prisťahovali ľudia?
„Ale čo ak má rodinu? Čo ak nenašla novú prácu a teraz nemajú z čoho žiť?“
Ak sa na mňa pozreli predtým prekvapene, nebolo to nič v porovnaní s tým, ako sa na mňa pozerali teraz. Avšak.. v jednom pohľade som zbadal aj niečo iné.
Dalo by sa povedať, že v Théových zelených očiach sa odrážala radosť, ba dokonca hrdosť.
Na mňa.
Théo:
(Benov najlepší kamarát- prvý krát spomenutý v druhej časti - *Bááš*)
Nemohol som uveriť tomu, čo počujem.
A už vôbec nie, že to počujem práve z jeho úst.
Bolo vidieť že sa zmenil.
K lepšiemu...
Pobyt tu, v kolónií ho zmenil a nepoznanie.
Už len to, že mal na sebe oblečené jednoduché čierne džínsy, čierne tielko a čierno červenú, karovanú flanelovú košeľu vykasanú tak, že rukávy odhaľovali silné predlaktia hovorilo za veľa. Vlasy nemá starostlivo vyčesané a spevnené gélom ako zvyčajne ale odstávajú mu neposedne okolo hlavy ako svätožiara.
ESTÁS LEYENDO
I Hate/Love You ✔
RomanceŽe sa protiklady priťahujú? O tom sa presvedčia krehká sedemnásť ročná Zoé ktorá žije len pre pomoc druhým a devätnásť ročný, arogantný dedič miliónového majetku a niekoľkých hotelov na svete, Benjamín (Ben) v príbehu I HATE/LOVE YOU. Ako spolu bu...