I Hate/Love You -13-

6.5K 516 4
                                    

No jo.. :D ďalšia časť :3

Milujte má za ňuuu :* - nie, nie som narcistická :P :D ale, potešili by ma nejaké reakcie, aspoň zo jeden dva komentáre ?? hm, hm?? :3 pekne prosím, pekne pozerám :*

Ďakujem za čitateľnosť! :*

13.časť:

Ben:

Keď som o pár minút na to,kráčal rýchlym krokom po ovocnom sade, snažil som sa vnútorne pripraviť na to,čo príde. Nevedel som čo to bude, ale vedel som, že to výrazne ovplyvní môj život.

Ja... cítil som to, ako sa vraví, v kostiach.

Prechádzal som okolo aleje jabloní,keď som ten zvuk začul opäť.

Vzlyk.

Pridal som ešte viac a moje oči pátrali po nejakom náznaku pohybu.

Po nej.

A v tom som to zazrel.

Alebo, ak mám byť presnejší, zbadal som ju.

Chúlila sa pod jednou z jabloní.

Dlhé, tmavé kadere jej padali do tváre a od sĺz vlhké pramienky sa jej lepili na líca. srdce v hrudi sa mi rozbúchalo ako kolibrík keď zachytila môj príchod a ja som dostal šancu zapozerať sa do jej nádherných, modrých očí.

„Zoé...“

Šepnem a jej oči sa rozšíria,akoby si až teraz uvedomila kto pred ňou stojí.

„Ben...“

Šepne taktiež a na jej tvári sa zráčilo viditeľné prekvapenie, ale taktiež bolesť.

Nezaváhal som ani na sekundu, pridal som do kroku a o pár sekúnd som už sedel vedľa nej. Nedotýkali sme sa, no ja som aj napriek tomu cítil, ako sa trasie.

„Zoé ja... povieš mi čo ti je?“

Počul som zalapanie po dychu a jasom nechápal. Alebo teda, nechcel som chápať.

„Ty, TY?! sa ma pýtaš čo mi je?“

„Ehm, áno?“

Pozriem na ňu a myslím, že nechápavosť ani nemusím hrať.

Naozaj nechápem teda, jedna jediná vec ktorá mi je z tejto situácie jasná je to, že Zoé je smutná. A pokiaľ som to pochopil správne, môžem za to ... práve ja.

Zoé mi pohľad opätuje a ja sa v jej očiach nejakým zvláštnym spôsobom strácam, čo sa mi ešte nikdy nestalo.

Uprene si pozeráme do očí a všade okolo nás je lahodné ticho. 

Ako to, že som si nikdy nevšimol ten jemný poprašok pieh na jej nose? 

To malé znamienko nad pravým kútikom jej pier? 

Alebo dokonca to, že jej pery majú jemnú, malinovú farbu?

Zrazu sa tie dve, malinové vankúšiky ktoré na malý okamih zaujali moju pozornosť pootvorili.

„Všetko si zničil. Všetko..“

Najprv nechápem čo jej slová znamenajú, ale potom akoby ma osvietilo.

V hlave som si prehralo sledných pár týždňov a uvedomil som si jednu vec a to to, že Zoé bola odstrkovaná. Každý si zrazu všímal mňa. A nejde tu len o ľudí z kolónie,ale aj o jej otca a Bell. Vlastne, keď sa nad tým tak zamyslím,jediná osoba od ktorej som počúval o Zoé bola Sunny...

I Hate/Love You ✔Where stories live. Discover now