I Hate/Love You -4-

7.9K 526 8
                                    

Pam, pam pám :3 Konečne sa dostávame k častiam ktoré mám rada?! Wohoo , zlatíčka, pripravte sa na zlého chlapca! ;)

Ben:

Asi o päť a pól hodiny som začul ako prehovoril šofér.

„Pán Reed, vchádzame do kolónie.“

Oznámil mi a opäť venoval svoju plnú pozornosť ceste pred sebou.

Rukou som si pretrel unavené oči a pozrel som sa von oknom. Akurát sme prechádzali nejakou veľkou, železnou bránou, na ktorej bola ceduľa s nápisom: The Second World

Aké príhodné- pomyslel som si, no to už moju pozornosť upútala krajina za tmavým sklom.

Dobre.

Musím uznať, že zelene tu majú dosť a to vytvára zaujímavý kontrast oproti životu vo svete ktorý je odtiaľto len pár hodín cesty.

Míňali sme väčšie obytné domy,bytovky, a pár menších- skromných, jedno podlažných domčekov. Prešli sme na niečo čo som odhadoval ako námestie. Malo to okrúhly tvar a v jeho strede stala krásna mramorová fontána s malým anjelikom na vrchu. Okolie jej tvorili krásne, práve rozkvitnuté čerešňové stromy a pod nimi boli lavičky. Celkovo to pôsobilo naozaj.. príjemne ba až romanticky.

Odbočili sme doľava a prešlisme okolo budov kde bolo napísané: 

Jedáleň,

Jasle, 

Materská škôlka, 

Základná škola, 

Stredná škola, 

Market, 

Spoločenské priestory, 

Lekár, 

Lekáreň, 

Knižnica,

Lôžkový sektor, 

Bezbariérový sektor,

Skleník, 

Umyváreň...

Tu som prestal čítať.

Čože?

Umyváreň?  

To sa mám ja, JA, umývať spolu s ostatnými v jednej ... ani to nemôžem nazvať kúpeľňou keď tomu dali taký výstižný názov že Umyváreň...

Ani som si to neuvedomil a už sme boli na mieste. Zrak mi padol na starší modrý Jeep s dverami z toho istého modelu len bielej farby. Na moje počudovanie to vyzeralo zaujímavo.

Šofér vystúpil a ja som ho s malou dušičkou nasledoval.

Oči sa mi zastavili na menšom,dvojpodlažnom dome bielej farby.

„Pán Reed?“

Strhol som sa pri zaznení svojho mena a venoval som zamračený pohľad nášmu šoférovi.

„Ja len...neboli.. neboli by ste taký láskavý a nezazvonili by ste prosím?“

Opýtal sa ma opatrne a môj zrak skĺzol na jeho plné ruky mojich tašiek a kufrov. Uškrnul som sa.

I Hate/Love You ✔Where stories live. Discover now