♥33♥

14.8K 512 178
                                    

Kiedy mówią ci o wyjeździe...

Jin

Wiedział o tym o wyjeździe od kilku dni. Nie chciał jednak ci mówić, chociaż dobrze wiedział, że ta chwila musi nadejść. Starał się jakoś przygotować. Układał sobie w głowię przebieg tej sytuacji. Był dobrej myśli. W środku czuł niepokój. Kiedy usłyszał dźwięk telefonu przestraszył się.

- Halo?

- Hyung! Wyjeżdżamy jutro z rana. Przygotuj się. Będziemy po ciebie o ósmej.

- Ale jak to?

- Musimy być wcześniej. Nie mam więcej informacji. Na razie!

Zamurowało go. Musiał się dzisiaj spakować. Przy okazji powiedzieć ci o wszystkim.

- Wróciłam! - krzyknęłaś w progu.

Seokjin pojawił się przy tobie. Posłałaś mu uśmiech.

- Zrobiłeś coś dobrego do jedzenia? Umieram z głodu - powiedziałaś.

- Musimy porozmawiać - oznajmił.

- Brzmisz poważnie. Jakieś danie ci nie wyszło? - spytałaś.

- Nie, to nie to. Wyjeżdżam... Jutro - spuścił głowę.

- Jutro? - próbowałaś przetrawić tą informację.

- Tak, przepraszam. Dzwonili do mnie przed chwilą, że wyjeżdżamy jutro, a nie pojutrze. Miałem ci powiedzieć dzisiaj, żebyś miała więcej czasu, ale wyszło, jak wyszło. Wybacz - mówił szybko.

- Musiałeś wiedzieć o tym już dawno, prawda? Mimo to zdecydowałeś powiedzieć mi tak późno - stwierdziłaś - Będę tęsknić, ale wolę zostać sama.

- T/I, ja...

- Nic nie mów. Jak wrócisz pewnie wszystko będzie w porządku - zapewniłaś.

- Przepraszam - mruknął.

- Długo to będzie trwało? Ten twój wyjazd? - spytałaś z ciekawości.

- Miesiąc - odpowiedział.

Ścisnęło cię od środka. Ten natłok informacji. Ważnych informacji trochę zbił cię z tropu. Nie miałaś pojęcia co zrobić. Nakrzyczeć na niego czy przytulić. Wybrałaś może raniącą formę, ale po prostu skierowałaś się do sypialni.

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.


Suga

Zawsze miałaś Sugę za osobę, która powie ci nawet najgorszą prawdę. Trochę przeliczyłaś się z tym zdaniem. Dzisiaj zadzwoniła do ciebie przyjaciółka i planowała ci najbliższy miesiąc.

- Stop, stop! Przecież nie mam wolnego miesiąca.

- Jak to nie masz? Przecież Yoongi wyjeżdża na miesiąc.

Reakcje BTSOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz