Kiedy się kłócicie...
Jin
Chłopak w końcu coś dla ciebie ugotował. Wiele razy słyszałaś o podbojach kulinarnych przyjaciela, ale nigdy nie było ci dane spróbować jego dnia. Obserwowałaś ruchy Jina. Był bardzo skupiony nad tym co robi. Kiedy próbował czy jest dobre z uznaniem kiwał głową. Twój głód się wzmagał. Chłopak wyjął miseczki i nareszcie mogłaś zajadać. Wzięłaś pierwszy kęs. Miałaś ochotę wypluć to co miałaś w ustach. Jedyne co czułaś to sól. Mimo to przełknęłaś to.
- To jest niedobre! - odsunęłaś od siebie jedzenie.
- Co powiedziałaś? - spytał z niedowierzaniem.
- Jakbym jadła sól - powiedziałaś.
- Masz coś ze smakiem - stwierdził.
- Nie, po prostu twoja potrawa nie nadaje się do jedzenia - próbowałaś mu uzmysłowić.
- Moja kuchnia jest dobra i nikt mi nie wmówi, że jest inaczej - zostawał przy swoim.
- Nie jest dobra! Zrozum to w końcu! - krzyknęłaś.
- Skoro tak ci nie smakowało to czemu to zjadłaś?! - uniósł głos.
- Idę i smacznego! - trzasnęłaś drzwiami, wychodząc.
Suga
Siedzieliście u niego w studio. Ty cały czas obracałaś się na fotelu, a chłopak tworzył piosenkę. Co chwila widziałaś, jak wyrywał kartki i pisał od nowa. Nazbierał się już niezły stosik. Podjechałaś do niego i zajrzałaś przez ramię. Miał zapisaną całą kartkę. Zaczęłaś czytać tekst i pod nosem go śpiewać.
- Skrzeczysz, jak stara babcia - skomentował.
- A ty nawet nie umiesz napisać czegoś porządnego - odegrałaś się.
- Co? - odwrócił się do ciebie.
- To co słyszałeś. Cały czas tylko marnujesz kartki - powiedziałaś.
- Wyjdź dopóki jestem miły - oznajmił.
- Z chęcią - wstałaś i wyszłaś.
CZYTASZ
Reakcje BTS
AcakJeżeli się tu znalazł*ś to jesteś właśnie w odmętach Wattpada. Reakcje były pisane dla humoru i tak to też proszę traktujcie. Nie jest to wybitne (nawet bardzo). Ale mam nadzieję, że będziecie się świetnie bawić! REAKCJE GIF [ZERO POPRAWEK] #3 - lo...