Kiedy słuchasz jego fantazji na swój temat...
Mogą pojawiać się tzw. ''Do wszystkich''. Chodzi o to, że w każdej sytuacji byłaby ta sama jakby scena i bez sensu pisać ją po sto razy :) Mam nadzieję, że rozumiecie ^^
Do wszystkich:
Do twojego chłopaka przyszli przyjaciele. W jednej chwili zostałaś kucharką, kelnerem i jakąś sprzątaczką. Byłaś trochę zła na swojego narzeczonego, że cię tak wykorzystuje, ale nie chciałaś robić mu awantury przy kolegach. Zwłaszcza, iż sobie trochę wypili. Nie wiadomo co by z tego jeszcze wyszło. W końcu zostałaś zwolniona z obowiązku usługiwania chłopcom. Dlatego poszłaś do sypialni i czytałaś sobie książkę. Mimo głośnej zabawy, która odbywała się w salonie to czytałaś dalej. Byłaś przyzwyczajona do hałasu. W pewnym momencie usłyszałaś swoje imię i zaprzestałaś wykonywać wcześniejszą czynność. Wytężyłaś słuch, aby dowiedzieć się wszystkiego bardzo dobrze...
Jin
- Wiecie co? - spytał Jin - Moja T/I, jakby się tak przebrała za pokojówkę to bym ją chyba całą noc rżnął.
- Aż taka seksowna by była?
- Człowieku! To byłaby bogini seksu. O kurwa! Aż mi stanął - zaczął się śmiać.
- Chodź, to ci pomogę.
Postanowiłaś interweniować.
- Chłopcy, chyba pora na spanie nie uważacie? Jutro do pracy. Musicie się przecież wyspać - uśmiechnęłaś się uroczo.
- Trzeba się słuchać, pani pokojówki. Idziemy, panowie! - wszyscy poza twoim ukochanym wyszli, dziękując za gościnę.
- Ja ci dam pokojówkę, ty zboczeńcu ty! Do łóżka ty, napaleńcu!
Suga
- Związujecie swoje dziewczyny? - usłyszałaś głos swojego narzeczonego.
- Przy seksie?
- No tak.
- Ja jeszcze nigdy - odezwał się jeden.
- Ja raz spróbowałem. Od tamtej pory jęczy cały czas, żeby to robić - powiedział drugi.
- Powinienem spróbować?
- Yoongi, bracie. Przeżyjesz coś nowego i na pewno nie pożałujesz.
- Może dzisiaj spróbuję.
- Będzie ruchanko, powiadasz?
Gotowałaś się ze złości przez tą ich konwersację.
CZYTASZ
Reakcje BTS
De TodoJeżeli się tu znalazł*ś to jesteś właśnie w odmętach Wattpada. Reakcje były pisane dla humoru i tak to też proszę traktujcie. Nie jest to wybitne (nawet bardzo). Ale mam nadzieję, że będziecie się świetnie bawić! REAKCJE GIF [ZERO POPRAWEK] #3 - lo...