Kl 16:00
Jeg er lige ankommet til Norge. Byen hed Trofors. Jeg skulle flytte fordi min far døde for 1 måned siden. Min mor fik nyt arbejde her i Norge så vi flyttede. Vi flyttede også fordi jeg blev mobbet meget. Jeg har aldrig vist hvorfor. Jeg skulle starte i skole på mandag så jeg var lidt spændt.Senere på dagen.
To drenge kom hen og sagde Hej. Det lignede meget hinanden. Jeg synes ham med det korte hår var pænest. Han hed vist Martinus. De havde begge brune øjne. De var søde. De sagde at jeg måske skulle gå i klasse med dem.Mandag
Jeg gik hen til rektorens kontor. Jeg bankede på og ventede på han sagde "Kom ind." Der gik to minutter så sagde han "Kom ind." Jeg fik mit skema og gik hen til min klasse. Jeg skulle gå i klasse med Marcus og Martinus. Jeg skulle side ved siden af Martinus. Da timen var færdig havde vi frikvarter. Drengene gik ned og spillede fodbold så jeg gik med. De andre drenge sagde jeg ikke kunne være med fordi jeg var en pige men så sagde Marcus "Gi hende dog en chance så i kan se hvad hun kan." De andre drenge gik med til det og jeg skulle vise hvor mange jorden rundt jeg kunne. ( jorden rundt er et fodbold trick.) Da jeg var færdi så jeg drengene stod med åbne munde. Jeg spurgte "Må jeg godt være med nu" de stod bare og kiggede. Så sagde Martinus "Hvordan kan du lave 25 jorden rundt." Jeg grinede af dem. Jeg begyndte at græde. Martinus kom over og spurgte hvad der var galt og jeg svarede "Jeg lærte det hele af min far men han gik bort fra en måned siden" jeg begyndte bare og græde endnu mere. Alle drenge gik over til mig og spurgte om jeg var okay. Jeg nikkede og vi spillede videre. Senere hen ringede det ind. Jeg skulle op og præsentere mig selv i norsk timen. Jeg stod bare i starten men til sidst sagde jeg lidt om mig selv. "Jeg hedder Maria. I fritiden spiller jeg meget fodbold." Marcus stilte mig et spørgsmål "Hvad for et fodboldhold hepper du på" jeg grinte og svarede " Jeg elsker to fodboldhold og ser dem hver gang der er kamp. Det er Manchester United og Chelsea." Jeg hørte at alle drengen klappede men jeg satte mig bare ned.
----------------------------------------------Hej alle sammen jeg begynder på denne historie så håber i kan lide den. Da jeg ikke er verdens bedste kan det godt ske at der kommer små stavefejl eller at den ikke bliver særlig lang.
YOU ARE READING
Os to (feat Marcus og Martinus)
FanfictionLæs historien så finder i ud af hvad den handler om❤️