Chelsea!!

437 12 1
                                    

Marias synsvinkel
I dag har mig og Martinus været sammen i en måned. Jeg elsker ham. Jeg har en stor overraskelse til ham. Han skal selvfølgelig møde sit yndlings fodboldhold Chelsea. Han ved det dog ikke fordi det er en overraskelse.

Samtale mellem Maria og Tinus

M: Hej Tinus du skal være klar kl 13:00 udenfor dit hus i noget tøj som du kan bevæge dig i.❤️
T:Hvad skal vi da lave?😙
M:Det får du af se når jeg henter dig🤗
T:Okay✌️

Samtale slut

Klokken var 12:58. Jeg var på vej ned mod Martinus. Jeg bankede på døren og Martinus skyndte sig at lukke op og gav mig en stor krammer. "Er du klar Martinus" spurgte jeg kækt. "Hvad skal vi lave?" spurgte han lidt irreterne. "Kom nu bare med ned på fodboldbanen og se det." Han kiggede undrerne på mig. Da vi kom hen til fodboldbanen sagde jeg "Martinus jeg skal lige på wc så vent lige her." Han nikkede bare. Selvfølgelig skulle jeg ikke på wc. Jeg skulle hente Chelsea holdet.

Martinus synsvinkel
Hvad skal vi her? Maria hun er altså meget skør. Ligepludselig hørte jeg Maria snakke med nogle men det var ikke dansk. Hun snakkede engelsk. Jeg så hun gik med Eden Hazard på den ene side og resten af holdet går bag ved. Skal jeg møde Chelsea? Maria er verdens bedste kæreste men hvorfor?
"Martinus jeg synes lige at du skal møde Chelsea holdet inden de tager afsted" sagde Maria. "Hvorfor er i her i Norge? Og kender i Maria?"
(De taler engelsk til henanden men skriver det på dansk)
"Marias far var vores holdtræner inden ulykken skete" sagde Eden Hazard. Jeg kan stadig ikke tro det. "Da Maria spurgte om vi vil spille med dig sagde vi at det var det mindste vi kunne gøre" tilføjede en anden spiller. "Hvor lang tid har i kendt Maria?" Spurgte jeg. "Vi har kendt Maria siden den dag hun blev født. Maria har været med til næsten hver eneste kamp før hun flyttede har til Norge" sagde Eden Hazard. Hvorfor har Maria lavet denne overraskelse? Fuck Fuck Fuck det er vores månedsdag. Hvordan kan jeg være så dum.
----------------------------------------------
Jeg laver et eller to afsnit mere i dag.
Kan i lide historien?✌️

Os to (feat Marcus og Martinus)Where stories live. Discover now