En stor mulighed!

410 10 4
                                    

Martinus synsvinkel
Maria var rigtig ked af det. Hun fortalte også at hun ikke vil arbejde sammen med Julia Sofia Ida Imilia. Hun har fortrudt det. Jeg tænker lidt over om jeg skal fortælle at vi skal på Tour i januar. Den varer 3 måneder så jeg bliver nød til det men jeg kan jo ikke fortælle det lige nu. Hun er jo ked af det med hendes far. "Martinus er du der" hørte jeg Maria sige. "Ja" sagde jeg hurtigt. "Har du overhovedet ikke lyttet efter eller hvad?" "Ej undskyld Maria men jeg har noget vigtigt at sige til dig" sagde jeg hurtigt. "Vi skal på Tour i 3 måneder" tilføjede jeg. Maria begyndte at græde endu mere. Hun troede at hun skulle være alene i 3 måneder. "Maria rolig nu. Du skal med mig. Jeg går ikke uden dig." Sagde jeg og kiggede ind i hendes smukke krystal blå øjne. "Hvornår tager vi afsted?" Spurgte Maria. "Vi tager aftes den 3 januar"  svarede jeg. Maria hun skulle lige til at løbe ned i stuen men jeg tog fat i hendes arm. Jeg trak hende ind til mig og kiggede hende ind i øjne igen. Jeg kyssede hende. Hun fik et meget stor smil frem på læben og løb ned i stuen. "Nicolai jeg skal med Marcus og Martinus på Tour den 3 januar" sagde Maria til Nicolai. "Jamen tillykke med det" svarede nicolai.

Marias synsvinkel
"Martinus vil du ikke lige gå op på mit værelse og vente der" spurgte jeg. "Okay" sagde Martinus og gik op på mit værelse. "Nicolai er der noget galt? Du ved du kan sige alt" sagde jeg med en bekymret stemme. "Maria jeg har fået nyt arbejde" sagde Nicolai. "Det er da godt for dig" svarede jeg glad. "Nej for jeg skal starte den 20 oktober. Så jeg kan ikke holde jul med jer." Hvorfor skal alle skuffe mig her for tiden. Jeg føler at ingen tænker på mig. Det ringede på døren og jeg gik ud og åbnede. Gæt hvem der stod der. Det gjorde selveste ARIANA GRANDE. Hvor er det vildt. (Forestil jer at de snakker engelsk selvom jeg skriver det på dansk). "Hey er du Maria" spurgte Ariana. Jeg nikkede bare og sagde "kom indenfor." "Tak tak. Maria jeg er her faktisk for at fortælle vi gerne vil skrive en pladekontrakt med dig" sagde Ariana. Jeg kan ikke tro det. Hvor har hun hørt mig synge. Jeg synes selv at jeg synger nogenlunde. "Hvor har i hørt mig synge?" Spurgte jeg nysgærigt. "Jeg så den video hvor du spillede klaver bae. Du synger godt" sagde Ariana. Hendes manager spurgte om jeg ikke kunne prøve at spille lidt på mit klaver. Det er lang tid siden jeg sidst har spillet på grund af min ulykke. Jeg brækkede hånden fordi jeg faldt af hesten. "Nicolai kom lige ind i musik rummet" sagde jeg og satte mig ved klaveret. "Jeg har ikke spillet siden ulykken så skal lige finde mine noder da jeg ikke kan huske den uden ad mere" sagde jeg og gik ind på min mors værelse. Jeg fandt noderne som hun havde gemt. Jeg begyndte at spille og så sang jeg. Martinus kom ind. Han stod i døren med åben mund. Alle kiggede på mig. "Maria hvor gammel var du egenlig sidst du spillede?" Spurgte Nicolai. "Sidst jeg spillede var jeg 10 år gammel. Jeg har ikke spillet i snart 5 år" svarede jeg. "Maria vi vil gerne tilbyde dig en pladekontrakt med Ariana Grande. Du skal synge sammen med hende i hele verden" sagde hendes manager. "Vi har også en overraske mere" sagde Ariana Grande. "Vi skal med Marcus og Martinus. De skal med os når vi spiller og vi skal med dem når de spiller" tilføjede Ariana Grande. "Så vi ses den 3 januar" sagde hendes manager. "Farvel" sagde jeg og fulgte dem ud.
----------------------------------------------
Hvad synes i?

Os to (feat Marcus og Martinus)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora