Marias synsvinkel
Næste dag
Idag skulle vi hjem. Jeg havde besøgt Karoline, Line, Mikala, Nanna og Maiken. Mine allerbedste veninder. Jeg græd da jeg skulle sige farvel. Jeg elsker dem. Men jeg har også savnet Martinus. Han sagde at han kom og hentede mig i lufthavnen. Hele flyveturen hørte jeg musik.Vi var lige landet. Dejligt at være tilbage i Norge. Mette og jeg havde haft det hyggeligt. Jeg var på vej ud af terminalen. Jeg glædede mig sådan til at se Martinus igen. Jeg glæder mig også til at se Marcus men det er lidt pingligt at han kan lide mig. Jeg er lige kommet ud. Jeg kigger efter Marcus og Martinus. Lige da mit blik rammer Martinus ser jeg han kysser en anden. Fuck den nar. Hvad tænker han på?? Jeg begyndte at græde. Hvordan kunne han gøre det. De 3 måneder vi havde sammen var spild. Jeg så Kjell Erik som skulle køre os hjem. Jeg skyndte mig over til ham. "Hej" sagde Kjell Erik. "Hej" sagde jeg og gik ind i bilen. Jeg skulle lige til at sætte mine øretelefoner ind i mine øre men så kom Martinus. "Hej skat" sagde han. Jeg satte øretelefonerne og startede musikken. Jeg ignorerede ham. Jeg vil slet ikke snakke med ham. Ligepludselig fik jeg en besked fra Marcus.
M:Maria MC: Marcus
MC:Maria hvad er der galt du ignorer Martinus.
M:Han stod og kyssede en anden pige.
MC;Maria det var altså mig.
M:hvad snakker du om?
MC:Jeg stod og kyssede en pige.
M:Martinus kyssede altså også en. Det værste er at jeg så hvem det var...
MC:Vent lige 2 sek skal lige snakke med Tinus.Samtale slut
Martinus synsvinkel
M:Marcus T:Tinus
M:Hvorfor kyssede du med en i lufthavnen?
T:Øhmmm
M:Martinus forhelvede. Maria så det.
T:Det var hende der tvang mig.
M:Hvem tvang dig?
T:Alice.
M:Snak med Maria om det. Hun hader dig jo lige nu!Samtale slut
Fuck. Så Maria det. Hun vil jo aldrig tro mig. Jeg prøvede at komme i kontakt med hende men hun reagerede ikke. Jeg gav hende et kys på kinden. "Martinus hvad laver du" sagde Maria. "Jeg vil gerne snakke med min smukke kæreste om hvad der skete i lufthavnen" sagde jeg. Hun fik røde øjne. "Maria det er ikke som du tror" sagde jeg. "Hvad er det så Martinus. Fortæl mig at du ikke kyssede en pige i lufthavnen. Og fortæl mig at det ikke var Alice du kyssede. Jeg så det" sagde Maria. Jeg elsker Maria. Jeg skal gøre det godt igen. Men hvordan. "Maria det var hende der tvang mig. Du bliver nød til at tro mig" sagde jeg. "Martinus hvorfor skubbede du hende ikke bare væk. Du kunne have gjort så meget men det gjorde du ikke" sagde Maria koldt. "Jeg kunne ikke. Hun truede mig. Hun havde en kniv" sagde jeg og blev ked af det. Hvis hun ikke tror på mig er jeg færdig. Jeg elsker hende overalt på jorden. "Martinus hvor.....hvorfor sagde du ikke bare det"
Marias synsvinkel
Det er meget alvorligt. Det skal da meldes til politiet. Men nu begynder jeg og tænke hvorfor Isac ikke hjalp ham. Han skal jo beskytte Martinus. Det giver ingen mening. "Hvorfor var Isac der ikke?" Spurgte jeg.
----------------------------------------------
Kan i lide det???
BẠN ĐANG ĐỌC
Os to (feat Marcus og Martinus)
FanfictionLæs historien så finder i ud af hvad den handler om❤️