Marias synsvinkel
Jeg sad og tænkte på hvad Isac lavede. Han skal jo beskytte drengene. Men han var der ikke. Var det Martinus som løj eller var det Isac?
Jeg stoler på Martinus. Lige da jeg var kommet hjem pakkede jeg ud. Jeg tænkte hele tiden på det kys. Og Marcus. Han betød meget for mig men ikke på kæreste måden. Der har jeg martinus. Jeg elsker ham.
Jeg tror jeg lægger mig til at sove hele denne tur har været hård. Jeg faldt i søvn.Næste dag
Jeg vågnede op. Jeg tog tøj på. Bare et par boyfriend jeans, T-shirt og nogle strømper. To ringe og et Daniel Wellington ur. Jeg tog noget neutral make up på og gik nedenunder. Jeg tog et æble og gik ind i stuen. Jeg tændte for tv'et. Marcus og Martinus skulle til et interview i Oslo. Jeg håber det går godt. Lige da jeg tænkte på interviewet kom det i tv'et. Sjovt. Lige da intervieweren spurgte "Drenge hvordan går det med kærligheden" der var lidt stilhed. Hvorfor svarede Martinus ikke. "Altså jeg har ingen kæreste" afbrød Marcus stilheden. "Hvad så med dig Martinus" spurgte intervieweren. "Jeg har hellere ik nogen kæreste" sagde han. Mente han det. Vi holdte vores kæreste halløj hemmeligt fordi jeg var ikke klar til at blive jordet til. Men at sige vi ikke var kæreste sårede mig. Jeg sagde at han godt kunne sige det idag. Men det gjorde han ikke. Jeg slukkede tv'et. Det ringede på. Jeg gik ud og åbnede døren. Lige der stod Martinus. "Martinus hvad laver du her" sagde jeg koldt. "Jeg skal besøge min kæreste" sagde hans "Martinus jeg kan ikke være sammen med en som ikke vil sige det til andre. Hvorfor sagde du det ikke i interviewet at vi var kærester" sagde jeg. "Maria jeg" jeg afbud ham. "Martinus jeg gider ikke at høre på dig. Det slut" sagde jeg og smækkede døren. Jeg gik ovenpå. Lå i min seng. Jeg ville bare have fred.
----------------------------------------------
Det var sidste afsnit. Håber i kunne lide denne historie❤️
YOU ARE READING
Os to (feat Marcus og Martinus)
FanfictionLæs historien så finder i ud af hvad den handler om❤️