Er der noget imellem os?

572 12 0
                                    

Det er morgen og kl er 6:55. Jeg gik i bad, tog tøj på og lagde jeg min makeup. Jeg tjekkede alle sociale medier. Jeg havde fået en snap fra TINUS😍 hvor der stod
"Hey Marcus er syg i dag så skal vi følges i skole😘"
Jeg sendte en snap hvor der stod
"Ja kommer du bare over kl7:30"
Kl var 7:10 så jeg gik ned og spiste jeg. Min mor var kørt på arbejde men havde efterladt en seddel hvor der stod
"Hej skat
Jeg skal arbejde sent i dag så du skal spise sammen med Gunnarsen familien. Jeg håber du får en god dag.
Knus mor<3"
Kl blev 7:25 og det ringede på døren. Jeg åbnede den og gæt hvem der stod der ude. En Martinus som var ved at fryse ihjel (det er i september her i historien så jeg tror det er koldt i trofors men ved det ikke) "Kom inden for" sagde jeg. "Jo tak" smilte han. Vi sad indenfor i 10 minutter og så gik vi ned mod skolen. Det tog cirka 5 minutter så kl var 7:40. Mig og Martinus snakkede lidt indtil vores lære kom ind. Hun havde en dreng med ind i klassen og så sagde hun "Allesammen det her er Lauritz fra Danmark og han skal gå i jeres klasse." Efter jeg hørte navnet Lauritz kunne jeg kende ham. Det var ham der startede med at mobbe mig og gjorde nar ad mig hver dag. Jeg kiggede ned i bordet og begyndte at ryste. Da læren sagde at han skulle sætte sig på Marcus plads i dag begyndte jeg at ryste endu mere. Marcus havde nemlig plads ved siden af mig. (Altså det er to borde som er slået sammen)
Martinus lagde sin hånd på min skulder så jeg slappede mere af. Da det ringede ud til frikvarter spurgte Martinus mig "Maria er der noget galt" og jeg svarede "Lauritz startede engang i min klasse og det var ham der begyndte at mobbe mig." Jeg begyndte at græde. Ligepludselig kom Lauritz bag mig og begyndte at grine. Jeg vendte mig og sagde "Lauritz hvis du ikke har noget bedre at tage dig til så smut." Han gik over til mig og begyndte at kysse mig. Jeg prøvede at skubbe ham væk men han holdte mig fast. Jeg så at Martinus tog fat i ham og jeg gav ham den største lussing jeg kunne.

Martinus synsvinkel
Jeg kunne se at Maria prøvede at skubbe ham væk så jeg blev nød til at hjælpe hende. Efter jeg havde trukket ham væk gav hun ham en stor lussing og sagde "Hvis du nogensinde gør det igen vil du ikke kunne børn med andre." Jeg grinte så meget men så blev Lauritz sur. Han gik over mod mig og skulle til at slå mig men Maria vendte ham om så han kiggede på hende. Maria sparkede ham lige i det private sted og sagde "Næste gang kommer det til at gøre ondt." Lauritz løb ned på toilettet. Klokken ringede ind og vi gik ind og satte os på vores pladser.

Marias synsvinkel
Jeg var glad for at Martinus var her. Han hjalp mig og han gjorde mig glad igen. Da klokken ringede havde vi fri. Jeg tog med Martinus hjem da jeg skulle spise hos dem. Vi gik op på hans værelse og legede s p eller k for sjov.
"S p eller k" spurgte jeg Martinus.
Han sagde "jeg tager s" "Er det rigtigt at du kan lide mig?" Han rødmede og sagde "Måske." Efter lidt tid sagde han "S p eller k Maria" "K" sagde jeg. "Okay enten skal du gå ind og kysse Marcus på munden ellers skal du kysse mig på munden" han smilede meget. Jeg sagde "jeg tager nr 2." Jeg begyndte at kysse ham da Marcus kom ind. Jeg trak mig hurtigt. Han spurgte "Hvad har i lige gang i." "Vi leger s p eller k. Vil du være med?" "Ja jeg starter S p eller k Maria" "Jeg tager k" " Enten skal du gå ned til min mor og sige at du elsker Martinus ellers skal du kysse mig" " Jeg kommer tilbage om lidt" svarede jeg
"Hej Gerd Anne" sagde jeg. "Hej Maria" svarede hun. "Kan du holde på en lille hemmelighed" spurgte jeg. "Ja hvad er det" "Det er lidt pingligt men her på det sidste tre dage er jeg blevet forelsket i Martinus men jeg ved ikke om han kan lide mig" sagde jeg lidt spørgende. "ÅHH tro mig det kan han" svarede hun. "Tak" sagde jeg og gik ovenpå.

Martinus synsvinkel
Tænk at hun gjorde det. Men passede det. Kan hun lide mig? Da hun kom op sagde hun "S p eller k Tinus" "Jeg tager p" "Okay hvor mange procent kan du lide mig fra 1-10."  "Øhm hvordan skal jeg sige det. Du er ude af skalaen" sagde jeg mens jeg blev rød i hele ansigtet. Jeg elsker hende også selvom jeg kun har kendt hende i 3-4 dage. Ligepludselig kom Emma op og satte sig på Maria. "Hej Emma ved du godt at jeg kan lide tacos så hvis du er kommet op for at sige der er mad så er du den sødeste på jorden" sagde Maria. Emma nikkede og sagde "Ja der er mad. " Nu er du den sødeste på hele jorden" smilte Maria.
Jeg elsker hende bare. Hendes smil. Hendes læber og hendes smukke blå øjne som skinner.
Vi gik allesammen ned og spiste. Da vi havde spist spurgte Maria om hun måtte sove her. Jeg nikkede med det samme. Alle grinte lidt da vi gik oven på

Marias synsvinkel
Vi gik ovenpå og jeg skulle til at skifte men jeg havde jo ikke noget nattøj med. Martinus sagde "Du kan låne denne t-shirt. Altså til at sove i" "Tak" smilede jeg og gik ud på badeværelset og skiftede. Da jeg kom ind kiggede jeg på gulvet med der var ingen madras. Jeg så at Martinus klappede på sengen. Jeg lagde mig op og han lå og krammede mig. "Godnat" sagde jeg. Han svarede hurtigt "godnat."
----------------------------------------------
Så kom der 1026 ord i dette afsnit. Jeg håber i kan lide det. I Må meget undskylde at jeg ikke lagde noget op i går men jeg var så træt og jeg skulle en hel masse men hav en god Dag

Os to (feat Marcus og Martinus)Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ