Marias synsvinkel
Da vi kom tilbage sad der nogle mennesker i vores stue. Jeg ved ikke hvem de er. Jeg gik ud i køkkenet og tog et glas vand sammen med Martinus. Da Nicolai sagde "Maria kom lige ind i stuen." Jeg tog fat i Tinus hånd og gik ind i stuen. Der sad 2 mænd og en dame. "Hej Maria jeg hedder Michael og jeg arbejder for kommunen. Da dine forældre er døde skal du i en plejefamilie " sagde Michael. Jeg hørte plejeforældre hviste jeg ikke hvad jeg skulle gøre. "Maria sæt dig ned" sagde Martinus. Vi satte os hen i sofaen overfor. "Det her er Mette og Thomas. De bor i to huse længere nede. De vil rigtig gerne have dig i deres famile" sagde Michael. Jeg sad og tænkte. Skal jeg tage med til Danmark eller skal jeg bo hos plejefamilien. Jeg har valgt. "Maria vil du med mig tilbage til Danmark eller vil du bo hos dem" spurgte Nicolai. "Jeg vil gerne blive i Norge og bo sammen med Mette og Thomas" sagde jeg stille. Michael smilte og sagde "du skal pakke alle dine ting. Du flytter derhen i dag." Jeg nikkede og gik op på værelset. Jeg begyndte at græde. Martinus kom ind og hjalp mig. Da jeg havde pakket mit værelse ned skulle jeg spørge hvad jeg skulle gøre med mine instrumenter. Jeg vil jo gerne havde dem med. Jeg kaldte på Mette. "Mette?" spurgte jeg. "Ja hvad er der?" svarede hun. "Kan jeg få alle mine instrumenter med." "Ja selvfølgelig kan du det" sagde hun. Jeg smilte. Vi fik alle tingene over i deres hus. Nicolai havde også pakket sine ting ned. Han skulle hjem til Danmark i dag fordi det var blevet rykket til den 12 oktober. Det er på hans egen fødselsdag. Da han kom ind af døren for at sige farvel skyndte jeg mig hen til ham og krammede ham. Jeg kommer ikke til at se min bror i lang tid. Han tog afsted. Martinus var stadig hos mig. Jeg vil ikke også miste ham. Han er det eneste jeg har. Ej jeg har også resten af familien Gunnarsen men Martinus er bedst. Marcus og Martinus boede stadig ved siden af mig bare på den anden side. Da vi havde indrettet mit musikrum satte jeg mig ned og spillede. Jeg spillede en sang jeg selv havde lavet. Jeg sang. Martinus lyttede efter.You said "Why am i holding on baby"
(ooohh)
I were never backtown, are you walking o ut of my life
saying you really don't love me
(ooohh)
Baby you don't meen that, you remembre all that we had
i took it from granded that you loved me the same but i gotta keep on talking
Listen to my heartbeat-beat-beat
Saying do you love me-me-me
but i'm laying here alone so i put you in a song beside my
heartbeat-beat-beat
iknow i have'nt been the best lately
(ooohh)
and i really know now i should give you all my time
(yeah)
you really do deserve better
(ooohh)
gotta get you somehow, can we start overagain now?
i took it for granded that you loved me the same, but i gotta keep on talking
listen to my heartbeat-beat-beat
saying do you love me-me-me
but i'm laying here alone so i put you in a song beside my
heartbeat-beat-beat
Why am i holding on baby?
i were never back town, are you walking out of my live?
(mhmm)
so listen to my heartbeat-beat-beat
saying do you love me
Oh, saying do you love me
But i'm laying here alone so i put you in a song beside my heartbeat-beat-beat
saying do you love me-me-me
But i'm laying here alone so i put you in a song beside my heartbeat-beat-beat...(Lad som om det er Maria der har lavet den)
Martinus synsvinkel
Har Maria skrevet den. Den er fantastisk. Jeg synes den er rigtig god. Jeg ringer til Marcus han skal bare høre det. "Maria jeg skal lige ringe til en" sagde jeg. Maria nikkede bare. Jeg ringede til Marcus. Han skal bare høre det.M:Marcus T:Martinus
M:Hej bror hvad er der?
T:Du skal lige komme hen til Mette og Thomas.
M:Hvorfor?
T:Maria har jo fået nogle plejeforældre. Men det er ligegyldigt. Hun har skrevet en Mega god sang som du skal høre.
M:okay jeg kommer nu.Samtale slut
Jeg gik tilbage til Maria. Hun sad bare og spillede. Jeg satte mig ned ved siden af hende. 2 minutter senere kom Marcus. Maria spillede sangen. "Hvad hedder den?" Spurgte Marcus. "Den hedder heartbeat" svarede Maria. "Du synger godt Maria" sagde jeg. "Tak" grinte Maria.
----------------------------------------------
Hej alle sammen jeg skal til en konfirmation idag så der kommer ikke en mere op idag. Måske i morgen.❤️😍
YOU ARE READING
Os to (feat Marcus og Martinus)
FanfictionLæs historien så finder i ud af hvad den handler om❤️