Jeg hader dig!!

420 10 0
                                    

Marias synsvinkel
Jeg hader Oliver men jeg elsker Martinus. Der er gået en time. Kl er 16. Oliver bliver ved med at ringe. Han er lidt ligesom Lauritz bortset fra at Lauritz sidder i fængsel. Jeg har det svært her for tiden. Jeg har ikke været i skole i noget tid fordi den er brændt ned. Kjell Erik har dog hjulpet os med lektierne. Vi er ikke sluppet fra lektierne. I morgen skal Nicolai og jeg ud og spise. Det er jo længe siden jeg sidst har set ham. "Maria kan du huske Mette?" Spurgte Nicolai pludselig. "Ja det kan jeg godt. Hvorfor? Er i kommet sammen igen!?" "Ja det er vi" sagde han. "Tillykke" sagde jeg imens jeg hoppede rundt. Marcus, Nicolai og Martinus grinte bare af mig. "Drenge der kommer en kamp mellem Chelsea og Manchester United" sagde jeg med en drillende stemme fordi at det godt vidste det.

Vi havde lige spist pizza så vi var klar til at vi skulle se kampen. Uden at Martinus vidste det havde jeg købt en Chelsea T-shirt. Jeg satte nogle snacks på bordet og gik op og skriftede. Marcus og Martinus var også rendt hjem for at finde deres fodbold trøjer. Da de kom tilbage startede kampen.  Nicolai heppede på Chelsea fordi jeg gjorde. Han kan bedst lide Tottenham men han gjorde det for min skyld.

(Springer kampen over)

Kl var omkring 20 så Marcus og Martinus skulle hjem. Lige inde Martinus havde fået sko på spurgte jeg "Vil du ikke sove her?" "Det kan jeg vel godt men jeg siger det lige til Marcus" svarede han

Martinus synsvinkel
"Marcus kan du ikke sige til mor at jeg sover her over" råbte jeg efter ham. Han nikkede bare og gik ind. Nicolai var gået ind på gæsteværelset og så tv derinde. Vi gik ind på værelset. Vi kiggede på hinanden i et stykke tid. "Maria ved du godt at du er rigtig smuk" sagde jeg pludselig. "Martinus ved du godt at du fedter for meget" sagde Maria og grinte. Vi lagde os til at sove selvom kl ikke er mange. Ligepludselig ringede Marias telefon. "Det er Oliver" sagde Maria irreteret. "Tag den og giv mig telefonen".

Telefon samtale
M:Martinus
O:Oliver

O:Hej Maria. Du bliver nød til at gå fra det fjols. Han udnytter dig jo.
M:Hvorfor ringer du kl lort om natten og jeg udnytter sgu da ikke Maria. Vi er sammen fordi vi elsker hinanden.
O:Men jeg så hende først.
M: Det er da ligegyldigt du var på vej til at slå hende fordi hun sagde nej til at være din kæreste. Det er ikke okay.

Samtale slut

Jeg hader Oliver. Jeg kunne se at Maria hader ham lige så meget. Jeg gav hende et godnat kys og vi faldt begge i søvn.
----------------------------------------------
Lidt drama imellem Oliver og Martinus.

Os to (feat Marcus og Martinus)Onde histórias criam vida. Descubra agora