Anden skoledag

818 17 0
                                    

Det var anden skoledag. Kl var 6:55. Jeg kiggede på de sociale medier. Jeg gik ned og spiste morgenmad og gik op og lagde en neutral makeup. Kl blev 7:25 og ligepludselig bankede det på døren. Min mor var taget på arbejde så jeg gik ned og lukkede op. Da jeg så Marcus og Martinus stå udenfor sagde jeg "Kom ind." Det spurgte om vi skulle følges i skole og jeg sagde "ja."

Da vi kom i skole skulle vi alle sammen lave en præsentation om os selv. Man skulle fortælle hvad man lavede i fritiden eller om man nogensinde var blevet mobbet eller sådan noget. Vi havde to timer til at lave det. Læren sagde "Maria du siden du er ny synes jeg at du skal starte" jeg gik op og satte min computer til tavlen. Jeg startede med at sige lidt om min periode hvor jeg blev mobbet. Jeg startede med at sige " Da jeg gik på ådalsskolen blev jeg mobbet meget. Jeg kom i skole og satte mig ned og så kom alle over og sagde du er grim eller hvorfor er du så tyk. Jeg tog hjem fra skole hver dag før tid begrund af det." Efter jeg havde sagt det begyndte jeg at græde. Jeg kunne ikke holde det tilbage. Læren sagde jeg skulle fortsætte. "Da min far døde blev jeg meget ked af det. Jeg havde et tæt forhold til ham før han døde. Vi spillede fodbold hver dag. På grund af ham kom jeg på fodboldholdet DBU." Ligepludselig tækkede Martinus hånden op. Læres sagde " Ja Martinus hvad vil du sige." Martinus spurgte om DBU ikke var et sygt godt hold og jeg nikkede. Jeg fortalte at jeg var blevet inviteret til at komme til Chelsea for at spille lidt der men jeg takkede nej fordi jeg ikke ville.

Senere på dagen
Martinus kom over og sagde "Vil du ikke følges med mig hjem da Marcus skal være sammen med Lukas" (Lukas er en dreng fra klassen)  jeg sagde selvfølgelig ja og vi gik hjem. Da vi kom forbi hans hus spurgte han "Vil du ikke med indenfor" jeg nikkede og gik med ind. Vi gik op på hans værelse. Ham spurgte om vi skulle spille FIFA og jeg sagde ja. Efter vi havde spillede den første kamp var stillingen 4-1 til mig. Martinus var målløs. Ham spurgte "hvor mange gange har du spillet det her spil for du er jo sindssygt god." Jeg begyndte at grine og så sagde jeg "Jeg er ikke særlig god det er bare dig der er dårlig." Han sendte et fornærmede blik og begyndte at kilde mig. Ligepludselig lå han oven på mig og holdte mig fast. Vi kiggede hinanden i øjne. Jeg vidste ikke hvad jeg skulle gøre. Jeg kyssede ham. Han sagde ikke noget men kyssede mig tilbage. Ligepludselig hørte vi Marcus kom op at trapperne satte vi os hurtig op og spillede videre. Da Marcus kom ind satte han sig lige ved siden af mig og sagde "Woaw føre Maria." Marcus stod med åben mund og var målløs. " Ja er jeg ikke bare god" sagde jeg. Marcus nikkede og vi spillede videre.

----------------------------------------------
Så skete der noget. Jeg er ked af det hvis der er mange stavefejl men jeg kan godt stave som en brækkede arm.

Os to (feat Marcus og Martinus)Where stories live. Discover now