Marias synsvinkel
Jeg vågnede. Pludselig kom Martinus ind og sagde "godmorgen" jeg svarede "godmorgen." Jeg gik ud på badeværelset og skriftede til det tøj jeg havde på igår. Jeg gik ind på værelset igen og så at kl var 10:00. Hvorfor havde han ikke vækket mig? Og hvorfor var han ikke i skole."Martinus" råbte jeg. "Ja hvad er der galt" svarede han. "Vi skal da i skole" "Nej Maria det skal vi ikke. Skolen har lukket fordi der var sket et uheld derhenne." Jeg stod og tænkte hvad der var sket indtil Sandra ringede. (Sandra er en fra klassen)
Samtalen
"Maria har du hørt det med skolen"
"Nej hvad er der sket"
"Der er gået ild i. Der har været en eller anden som har sat ild til det" sagde hun
"Hvordan ved du at der var en der satte ild til det?" Spurgte jeg.
"Det var min s.....s....storebror som gjorde det" sagde hun og lagde på."Martinus kan du ikke lige komme her op jeg har noget vigtigt at sige" råbte jeg. Martinus kom op " Ja hvad er der" "Vidste du godt at skolen er brændt ned. Det er derfor den er lukket"spurgte jeg.
"Nej hvordan ved du at den er brændt ned?" "Sandra ringede og sagde det. Hun sagde også at det var hendes storebror som gjorde det."Martinus synsvinkel
Hvordan kan han finde på det. Han går jo ikke på skolen mere. Hvad tænkte han på? "Var det Nicklas som gjorde det" spurgte jeg for at være helt sikker. Maria nikkede bare. "Jeg går ind og vækker Marcus vil du med" spurgte jeg.
"Ja" svarede hun. Hun løb ind og hoppede ned i ham. "Av" råbte Marcus. "Så kan du lære det" sagde Maria og løb ned i stuen. Marcus løb efter hende og det prøvede at fange hende. Maria faldt ned i sofaen og jeg skyndte mig at ligge ovenpå hende. Marcus gik op og tog tøj på i mens jeg fjernede mig fra Maria. Vi fortalte Marcus at skolen var brændt ned så vi skulle vente på at vores far kom hjem.
----------------------------------------------
Her er et lille kapitel men har ikke så meget tid idAg. Ha en god dag
VOCÊ ESTÁ LENDO
Os to (feat Marcus og Martinus)
FanficLæs historien så finder i ud af hvad den handler om❤️