Interview!

440 10 0
                                    

Martinus synsvinkel
Maria kyssede mig. Vi trak os lidt efter og smilede til hinanden. "Maria det kan du ikke mene" hørte jeg Lauritz sige. "Lauritz for 117 gang lad os være" sagde Maria. "Hvorfor skulle jeg så det? Du har jo set hvad jeg har gjort mod Martinus" "Hey Lauritz er du ikke lige fyldt 15" spurgte Maria. "Jo det er jeg hvorfor da" svarede Lauritz spørgende. Maria sendte mig et blikket "Ring dog til politiet"

Marias synsvinkel
Jeg fik Martinus til at gå ud og ringe til politiet så jeg skulle bare holde Lauritz hen. "Lauritz hvorfor er du efter Martinus?" "Fordi du skal være min" svarede han. Der gik to minutter og så kom politiet ind af døren. "Hej igen" sagde den politimand imens den anden tog Lauritz ud i bilen. "Maria vi vil gerne stille dig og Martinus nogle spørgsmål" "Okay" sagde jeg.
M:Maria P:politimand T:Tinus
Spørgsmål⬇️
P:Hvor kender i Lauritz fra?
M:Han startede i vores klasse for cirka 2 uger siden.
P:Hvor gammel er han?
T:Han er lige fyldt 15
P:Ved i hvorfor han opsøger jer?
M:Han siger han er forelsket i mig. Han har truet Martinus med at slå ham og meget andet.
P: Så sidste gang han opsøgte jer var da han brød ind i dit hus Maria?
T:Nej han har opsøgt os mange gange og bliver ved. Han ringer til Maria og siger at han elsker hende og at hun skal forlade mig. Maria bliver ved med at sige nej og blokere nummeret men han låner bare hans venners telefoner og ringer igen.
M:Martinus og jeg er blevet enige om at sagsøge ham for ulovlig indtrængning og vil derfor gerne i en retsag.
P:Okay tak for jeres besvarelse.
Samtale slut

Drengene skulle interviewes så vi skyndte os derover. (Med vi mener jeg Martinus og Maria.) intervieweren startede med at stille nogle få spørgsmål

I:intervieweren  Mac: Marcus T:Tinus M:Maria

I:Er i forelsket.
Mac:Nej jeg er ikke men min bror er.
T:Ja jeg er forelsket.
I:Nå hvem er den heldige pige Martinus.
T:Det er Maria som sider over i den sorte læderstol.
Mac:Maria kom nu her over.
Jeg gik derover og satte mig ved siden af Tinus.
I:Hej Maria.
M:Hej.
I:Maria nu har du jo hørt Martinus er forelsket i dig. Hvad tænker du?
M:Jeg vidste det godt.
Mac: De er blevet kærester.

Røg det ud af Marcus. Martinus slog Marcus på armen og blev rød i hovedet. Jeg synes det var rigtig sødt at han blev rød i hovedet .

I:hvor lang tid har i været kærester.
M & T: det har vi været i omkring 2 uger.
I: Marcus hvad tænker du om dem. Det med at din bror har fået en kæreste?
Mac:Jeg er glad på hans vejne. Maria er også blevet min bedste ven så det kan ikke være meget bedre.
Interviewet sluttede.

"Maria du ved godt at du bliver bombarderet med kommentarer nu" sagde Marcus. "Det er ikke noget nyt" svarede jeg. Marcus og Martinus kiggede underligt på mig. "Hvad mener du med at det ikke er noget nyt" spurgte Tinus. "Jeg har over 6 millioner følgere på musicaly." De stod med åben mund. Jeg gik over mod Tinus og kyssede ham så han lukkede munden. Efter lidt tid sagde Marcus "har du over 6 millioner følgere?" Jeg nikkede bare.

Os to (feat Marcus og Martinus)Where stories live. Discover now