Martinus synsvinkel
Jeg må finde en gave til hende men først skal jeg spille fodbold. Efter vi havde spillet sagde Maria "Holdet og jeg har en overraskelse mere." "Hvad er det?" "Vi skal ud og spise" svarede Maria. "Men jeg sveder jo og jeg kan da ikke gå ind på en restaurant i fodboldtøj" sagde jeg med en lidt irriteret stemme. "Martinus rolig nu. Vi skal hjem til mig og spise. Du kan bare tage et bad hjemme hos mig. Din mor har været over hos os og avleverede noget tøj." Sagde Maria "Eden Hazard kommer i ikke bare kl 18:00" tilføjede Maria. "Ja vi ses senere." Svarede Eden Hazard.
Vi gik hjem og gjorde os klar.Marias synspunkt
Martinus er lige kommet ud af badet og har lige taget tøj på. Jeg stod i døråbningen. "Martinus ved du godt at du er meget pæn?" Martinus grinte bare. "Martinus ved Du godt at jeg elsker dig" sagde jeg. Martinus kiggede med store øjne og gik over mod mig. "Maria ved du godt at jeg elsker dig mere" sagde Martinus . Jeg smilede og han kom helt tæt på mig. Jeg tog fat Im nakken på ham og kyssede ham. Han holdte mig om Lænden. Jeg smilte i kysset hvilket Martinus også gjorde. Jeg tænkte over den gang vi kyssede. "Maria hvornår har du enlig fødselsdag?" Kom det fra Martinus "Jeg har den 15 oktober så det er om 15 dage" svarede jeg. "Så må jeg hellere købe en gave til dig" sagde Martinus. "Maria jeg har virkelig været en idiot." "Martinus hvad snakker du om?" Spurgte jeg. "Jeg har glemt vores 1 månedsdag. Det må du virkelig undskylde. Du gav mig en stor gave og jeg har intet jeg kan give dig" sagde Martinus. Jeg vidste godt Martinus havde glemt det. Det var også derfor jeg gjorde en masse ud af det. "Martinus du er ikke en idiot. Du glemte det og hvad så det er altså ikke en stor ting" sagde jeg og krammede Martinus. Han skulle lige til at kysse mig men det ringede på døren. Jeg løb ned og åbnede. Hele holdet kom ind. Jeg lavede nachos og puttede dem ind i ovnen. "Hey drenge jeg har altså inviteret Marcus over. Vi skal se Manchester United mod Tottenham" sagde jeg og gik ind i stuen hvor alle havde sat sig. Jeg havde lag madrasser på gulvet så man også kunne side der. Marcus kom over og vi spiste nachosne og så startede kampen. Da Manchester scorede rejste alle sig op undtagen mig. Lige da Tottenham scorede blev jeg mega glad og hoppede op. Da Tottenham scorede det sidste mål inden tiden var gået farede jeg op og dansede. Jeg blev så glad. "Hvad er det dog for en kæreste du har" sagde Marcus. "Hey" sagde jeg på en pigefornærmet måde. "Er der noget galt med jeg godt kan lide Tottenham. Min bror er stor fan" tilføjede jeg. "Har du en bror" spurgte Martinus overrasket. "Ja jeg har en bror. Han flyttede hjemmefra sidste år så han Bor i Danmark" sagde jeg. "Martinus nu spørger jeg igen. Hvad er det dig for en kæreste du har fundet" sagde Marcus grinende. "Jeg har fundet en meget smuk en" sagde Martinus og blev rød i hovedet.Fodboldholdet tog hjem så nu sidder Martinus, Marcus og jeg og snakker. Ligepludselig banker det på døren. Jeg ved ikke hvem det er. Jeg tager Martinus i hånden og går op til døren. Da jeg ser det er Nicolai som står udenfor. Jeg krammer ham og han kommer indenfor. "Hvad laver du dog her" spurgte jeg Nicolai. "Jeg er da kommet for at se min lillesøster her i Norge" sagde han. "Marcus og Martinus som i kan se her er det min storebror Nicolai." Nicolai hilste på dem. "Hvor lang tid skal du være her" kom det ud af mig. "Jeg tager hjem efter nytår" jeg nikkede og smilede glad. "Holder du med Tottenham i fodbold" spurgte Marcus pludselig. Min storebror nikkede og jeg viste ham vores gæsteværelset. "Hvem er så din nye kæreste?" Spurgte han da vi var inde på værelset. "Martinus" svarede jeg hurtigt og gik nedenunder igen.
----------------------------------------------
YOU ARE READING
Os to (feat Marcus og Martinus)
FanfictionLæs historien så finder i ud af hvad den handler om❤️