♀4♀

3.1K 89 12
                                    

Gia - Only A Girl
★ ☆☆☆☆ 

Nebudu sem dávat jen písničky, které se mi líbí. Tahle se mi vážně nelíbí, ale někomu by se líbit mohla. Když jsem poprvé viděla ten klip tak jsem si říkala: "Co to je za zpěv?..Ten klip je vážně strašný. Jak to může mít tolik zhlédnutí?!" Doteď jsem názor nezměnila. Vážně ten zpěv není něco co bych poslouchala s radostí. A ten klip je... no já myslím, že i můj pes by zvládl vymyslet a natočit něco lepšího. Ten text to docela zachraňuje, ale stejně... Líbí se to někomu? Docela by mě to zajímalo.

Lip Service
(2010-2012)
★★★ ☆☆

Tvůrkyně a scénáristka Harriet Braun o seriálu řekla:„Na základě mých vlastních zkušeností a zkušeností mých přátel jsem chtěla napsat sexy, vtipné a zajímavé drama, které by odráželo jaké to je být mladá gay žena v dnešní Británii. The L Word jsem milovala, ale je na čase abychom se podívali také na současné Britské lesby se vším tím špatným počasím, výlety do hospod a potlačovanými emocemi, které se k tomu váží. Bude to vtipné a plné patosu, protože má zkušenost je, že přesně takový je i život."

Takže něco jako reálnější, novější The L Word?
Seriál byl ukončen, takže má jen dvě série. Ze začátku mě to opravdu bavilo, ale každou epizodou mě to bavit přestávalo. Takže jsem se nedostala ani ke druhé sérii, kterou ještě v počítači mám, ale nevím, jestli to někdy vůbec dokoukám. Každopádně pokud někomu vadilo, jak je TLW nereálný, tak tohle je pro vás.

Imagine Me & You
(2005)
★★★☆ ☆

O filmu:Rachel a Heck, dlouholetí přátelé a milenci, se konečně rozhodnou vzít se. Během obřadu v kostele se Rachel seznámí s květinářkou Luce. Rachel původně zamýšlí dát dohromady Luce s manželovo kamarádem, ale brzy zjistí, že Luce je lesba. Přátelství Rachel a Luce se začíná vyvíjet a Rachel je čím dál více nucena zamýšlet se nad svou vlastní sexualitou. A díky tomu, že zjišťuje, že možná může ke své nové přítelkyni cítit něco víc, musí se Rachel rozhodnout, u koho najde své štěstí: u Hecka, nového manžela, kterého její rodina zbožňuje, nebo u Luce, která změnila její život a vše, co v lásce dosud znala, obrátila vzhůru nohama.

Kvalitně natočený film. I herecké výkony jsou fajn, ale... ta zápletka... jako vždycky. To je jako knížky na wattpadu, které začínají příchodem lesby nebo "heteračky" na novou školu... takových ohraných zápletek je na wattpadu milion. Pokud máš v plánu napsat lesbickou knížku se zápletkou "holka na nové škole" tak se profackuj, třeba tě napadne něco originálnějšího. Zpátky k tomu filmu..mě moc nebavil, ale najde se hodně lidí, kterým se líbil, tak musíš posoudit sama.

Někdy píšu jako bych mluvila k vám všem co tohle čtete a někdy jen k tobě, co tohle právě čteš. Není to divné? :D Neštve vás to? :D

L - Filmy, seriály, písničkyKde žijí příběhy. Začni objevovat