♀56♀

303 16 2
                                    

David Guetta, Martin Garrix & Brooks - Like I Do

°

The Secrets
(2007)

Nomi, dcéra rabína, sa krátko po matkinej smrti rozhodne odložiť plánovanú svadbu a odchádza do Safedu, centra židovskej učenosti a kabalistických štúdií. V prísne ortodoxnom prostredí školy spoznáva Michelle, neustále porušujúcu školské predpisy. Spoločne stretávajú záhadnú Francúzku, trpiacu smrteľnou chorobou. Nomi sa čoraz viac zaplieta do mystického kruhu tajných praktík očistca a spolu s Michelle začínajú pociťovať tabuizovaný vzťah.

°

Z deníku lesbičkyJana Němcová(2005)

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Z deníku lesbičky
Jana Němcová
(2005)

Autorka popisuje svůj duševní vývoj v období coming outu, kdy si nejprve nechtěla přiznat svoji lesbickou orientaci, poté se s ní nehodlala smířit a zahájila boj proti ní. Zkoušela chodit i s klukem, ale nakonec si uvědomila, že nemůže bojovat proti přírodě a začala hledat svoji lásku mezi ženami. Dále pak podrobně sledujeme pestrou cestu za životní láskou.

Jana je milá dívka, která se od dětství přátelí s Monikou. Velmi ji proto zaskočí zjištění, že kamarádka má přítele. Snaží se navázat vztah se svým spolužákem, přesto je nucena si po čase přiznat, že se jí více líbí děvčata. Bohužel musí čelit neporozumění ze strany matky i společnosti ve třídě.

°

Anyone but me
(2008-2011)

Vivian McMillan je šestnáctiletá lesbička, která se musí s nemocným otcem odstěhovat z Manhattanu. Nový domov najdou ve Wetchesteru, což je třicet minut od New Yorku, u Vivianiny tety. Vivian se snaží zachovat vztah s přítelkyní Aster Gaston, zatímco se zapíše do nové školy, kde je zcela jiné prostředí, než na jaké byla zvyklá ze svého rodného města.

°

L - Filmy, seriály, písničkyKde žijí příběhy. Začni objevovat