♀46♀

448 21 0
                                    

Lady Fuckingham(2011)od: Oscar Wilde

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Lady Fuckingham
(2011)
od: Oscar Wilde

Novela Lady Fuckingham aneb Všichni to přece dělají byla poprvé publikována na pokračování v erotické revue The Pearl, která vycházela v prudérní viktoriánské Anglii mezi lety 1879 a 1880. Objevila se nečekaně a její iniciátoři dosud zůstávají obestřeni tajemstvím. Šířila se mezi nejvybranější společností z vysokých kruhů, která si v soukromí nestydatě libovala ve skotačivých dobrodružstvích mladých aristokratických hrdinek se svými spolužačkami, služkami a komorníky. Po vydání osmnáctého čísla revue za stejně podivných okolností zanikla. Zpověď nebedné dámy, Lady Fuckingham, své publikum nadlouho přežila a dodnes patří k vrcholů lechtivé literatury.

°

Odraz minulosti(2014)od: Miroslava Fáčková

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Odraz minulosti
(2014)
od: Miroslava Fáčková

Sbírka se skládá z osmi rozdílných povídek, ve kterých se vzájemně doplňují důležitá témata lidského života a mezilidských vztahů, jako je láska i touha po ní, hledání sebe sama a mnoho dalšího, které naše životy činí neuvěřitelně krásnými a smutnými zároveň. Ústředním tématem všech příběhů je lesbická láska.

°

Rodinný ústav: rodinný tragikomiksFun Home - A Family Tragicomic(2006)od: Alison Bechdel

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Rodinný ústav: rodinný tragikomiks
Fun Home - A Family Tragicomic
(2006)
od: Alison Bechdel

Alison Bechdelová (dosud známá svým kresleným seriálem Dykes to Watch Out For) shromáždila obrázky, které si malovala od sedmé třídy, deníky, které si psala od deseti let, mapy jednoho malého městečka v Pennsylvánii, staré papírky se seznamy nákupů, fotky, dopisy, vstupenky, a od matky dostala krabici dopisů po otci. Za nejméně přesný materiál považuje svoje vzpomínky. Několik let pracovala jako při terapii na svém knižním debutu: rodinné tragikomedii o svém úzkém, ale složitém vztahu s otcem. Kdybych si ten příběh měla vymyslet jako spisovatelka, nestál by za nic, tvrdí Bechdelová. Přesto vzniklo vzácně komplexní literární dílko, které zaujme jak svými ilustracemi, tak doprovodným textem.

°

Lesby k pohledáníDykes to Watch out for 2,3,4 a 5(1988)od: Alison Bechdel

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Lesby k pohledání
Dykes to Watch out for 2,3,4 a 5
(1988)
od: Alison Bechdel

Alison Bechdelová (v češtině už vyšel její grafický román Rodinný ústav, Argo 2008) kreslí od roku 1983 do současnosti komiksový seriál ze života několika amerických leseb. Jednotlivé díly vycházely v mnoha časopisech, byly přeloženy do několika jazyků a vydaly na desítky knih (naposledy mohutný výbor The Essential Dykes to Watch out for, 2008). Nyní máte v rukou výběr z dílů poprvé publikovaných v letech 1987–1992, ve kterých se seznámíte s hrdinkami Mo, Lois, Toni a Clarice, Ginger a dalšími. K nim přidáváme nadčasový kreslený příběh nazvaný Sériová monogamie.

°

Passion
(2012)

Docela psycho, ale nic moc se tam neděje. :D

Brian De Palma rozehrál erotický thriller o smyslném vztahu dvou žen, dvou rivalek, které v soupeření neznají meze. Rachel McAdamsová v roli elegantně zlomyslné kariéristky neváhá udělat maximum pro své povýšení. Nejenom že ukradne nápad své asistentce (Noomi Rapaceová), ale není jí zatěžko využít a psychicky rozložit zbytek svých kolegů. Dobře promyšlená odplata na sebe ale nenechá dlouho čekat. Řada napínavých snových sekvencí důmyslně stírá hranici mezi realitou a sny a zároveň nabízí divákovi několik variant jedné události. Passion neotřele pracuje se zaběhnutými žánry a divákovým očekáváním.

°

°

Dobře vysvětluje, doporučuju kouknout. :)

L - Filmy, seriály, písničkyKde žijí příběhy. Začni objevovat