♀15♀

986 40 1
                                    

Mary Lambert - She Keeps Me Warm
(2013)
★★★★☆

Krásný klip. ♡
Mary Lambert je prostě kouzelná. ♡

  C.U.C. - I can hardly wait 
  (2010)
  ★☆☆☆☆

 The Duke of Burgundy
(2014)
  ★★☆☆☆  

O filmu:Na chátrajícím šlechtickém sídle žije sběratelka motýlů Cynthia se svou milenkou Evelyn a ve svém svébytném a poněkud výstředním světě se oddávají rafinovaným erotickým hrám. Cinefilní lahůdka se vyznačuje podmanivou a smyslnou atmosférou, výraznou hudební složkou a odkazy na sexploatační filmy 60. a 70. let.

Pretty Little Liars
(2010-???)
 Emily & Maya
Emily & Paige
Emily & Alison

Seriál určený především pro teenagery, natočený podle stejnojmenné románové řady spisovatelky Sary Shepardové.

Seriál se odehrává se ve fiktivním městečku Rosewood ve státě Pensylvánia (USA) a nabídne pohled do života čtyř dívek - Spencer, Hanna, Aria a Emily - jejichž parta se rozpadla poté, co jedna z nich - Alison - záhadně zmizí. Po roce jim začnou chodit zprávy od někoho, kdo se podepisuje jako „A" a vyhrožuje jim, že prozradí jejich tajenství (včetně jednoho velkého), která zná pouze Alison. Je zde ale háček: policie právě našla tělo mrtvé Ali. Na pohřbu Alison se čtyři kamarádky dávají opět dohromady. Najednou se život na malebném předměstí nezdá tak dokonalý. Tajemství, lži a zrada číhají na každém kroku. Lidí, kteří měli motiv Alison zavraždit, je totiž přehršel.

Nejedná se o lesbický seriál, ale jedna z hlavních představitelek - Emily Fieldsová (Shay Mitchellová) byla před zmizením Alison její nejbližší přítelkyně. Dokonce do ní byla zamilovaná. Tajemný „A" ji před celou školou odhalí jako lesbičku. V první sérii začne tajně chodit s Mayou (Bianca Lawson), která žije v bývalém domě Alison. V dalších sériích se můžete těšit na vztah Emily a její spolužačky Paige (Lindsey Shaw).

L - Filmy, seriály, písničkyKde žijí příběhy. Začni objevovat