Tegan and Sara - Closer
(2012)
★ ★ ★ ★ ★
I Was A Fool
(2013)
★ ★ ★ ★ ★Tegan and Sara je kanadská indie skupina založená roku 1995 v Calgary. Složená je ze dvou identických dvojčat, sester Tegan Rain Quin a Sary Keirsten Quin (narozené 19. září 1980). Obě sestry hrají na kytaru a klávesy a své písně si skládají samy.
Obě dvojčata se otevřeně hlásí k lesbické orientaci. Tegan žije ve Vancouveru a také v Los Angeles se svou přítelkyní, úspěšnou fotografkou, se kterou žije již od roku 2008. Sara bydlí v Montréalu a také v New Yorku se svou přítelkyní; se kterou je přiblížně od roku 2011.
Nemohla jsem se rozhodnout jakou písničku sem dát, protože obě jsou skvělé.
❤ Loving Annabelle ❤
(2006)
★ ★ ★ ★ ★Naprosto nádherný film. Troufla bych si říct, že i můj nejoblíbenější s lesbickou tématikou. Rozhodně doporučuji.
O filmu:Příběh učitelky angličtiny a její studentky se odehrává na střední soukromé katolické škole. Annabelle, rebelantská dcera senátorky, si hned po nástupu proti sobě postaví celé vedení. A je to právě Simonne, která má čas s ní mluvit a pomáhá jí najít cestu. Zpočátku se zdá, že obě postavy jsou natolik povahově rozdílné, že je téměř nemožné aby k sobě našly cestu. Dravá a přímočará Annabelle má jasno ve své orientaci, přesně ví co chce a také si za tím jde. A citlivá a přemýšlivá Simonne, která si až příliš jasně a zodpovědně uvědomuje případné důsledky, včetně všech nepřijatelných okolností (pomineme-li stejnost pohlaví a naprosté tabu vztahu učitel-student, pak je tu ještě nezletilost Annabelle). A tak dělá vše proto, aby tento vztah udržela ve společensky přijatelné rovině.
Zajímavosti:
1. Loving Annabelle je inspirována německou klasikou Mädchen in Uniform (1931).
2. Fotky bývalé milenky Simone jsou ve skutečnosti fotografie režisérky Katherine Brooks.
3. Erin Kelly si režisérka Katherine Brooks vybrala náhodně v obecenstvu na divadelním představení a spolu začali pracovat na scénáři, což jim zabralo tři roky. Diane Gaidry byla do role dosazena tři dny před začátekm natáčení.
4. Natočeno za tři týdny.
5. Ve scéně, kdy si jde Annabelle pro kytaru, aby na plese zazpívala píseň, můžeme v jejím pokoji zahlédnout plakát se skupinou, která tuto píseň ve skutečnosti složila.
Sugar Rush
(2005-2006)O seriálu: Kim (Olivia Hallinan), patnáctiletá lesbická panna, se právě přistěhovala do Bigtonu. Zde se okamžitě bláznivě zamilovala do své nové nejlepší kamarádky Sugar (Lenora Crichlow), která má ráda extravagantní oblečení, alkohol a hlavně sex... Ovšem samozřejmě jen s těmi co mají penis. K tomu načapala Stellu, svojí matku, jak si to v jídelně rozdává s opravářem a nemá sílu říct o tom svému péčí o rodinu ztahanému otci. No a aby toho nebylo dost, její brácha je magor, co si myslí, že je z jiný planety a na každém kroku ji pronásleduje Tom, sexuálně frustrovaný syn jejich nových gay sousedů, jež tak o ni projevuje svůj nesmělý zájem. A to se říká, že teenageři mají lehkej život...
ČTEŠ
L - Filmy, seriály, písničky
RandomRůzné filmy, seriály, písničky a knihy...hlavně s L tématikou.