The Neighbourhood - A Little Death
(2013)
★★☆☆☆Mám The Neighbourhood docela ráda, ale tahle písnička se mi od nich moc nelíbí.
Doporučuji Sweater Weather. :)
MOON - Solar Systems
(2014)
★☆☆☆☆
Love & Suicide
(2006)
★★☆☆☆Jedno velké klišé. Herecké výkony mi nepřišly moc dobré. Celkově děsně natočený a občas to bylo dost nesmyslný. Třeba že máma Kaye změnila na Emily jen tak zničehonic názor. Každopádně mě pořád něco nutilo to dokoukat celý... a nejspíš nelituji. Ten konec docela ušel. To je tak, když si vyberete přetvářku místo opravdové lásky a pak si uvědomíte, že jste udělali chybu, ale je moc pozdě.
Film vypráví o lesbické dvojce Emily (Sarah Reardon) a Kaye (Stella Johnson). Děvčata se seznámí na střední škole, kam Kaye přestupuje z Atlanty. Emily se jí ihned ujme. Dívky spolu tráví veškerý svůj čas a jejich vztah se prohlubuje, což začne být jejich matkám podezřelé. Ve vztahu nastanou klasické problémy, jako nesouhlas rodičů, posmívání spolužaček a žárlivost Emilyina kamaráda, Davida. Emily touží utéct od všech problému daleko pryč a spokojeně žít se svojí přítelkyní...
Navíc mi to připomnělo tuhle písničku:
Gypsy
(2017-???)
★★★★★Zatím jsem viděla jen dvě epizody, ale už teď rozhodně doporučuji. :) Hodně se mi líbí jak je to natočené. A ta kvalita. :)
Příběh sleduje terapeutku Jean Holloway, která se pouští do nebezpečných činů, když navazuje intimní vztahy se svými pacienty.
ČTEŠ
L - Filmy, seriály, písničky
AcakRůzné filmy, seriály, písničky a knihy...hlavně s L tématikou.