♀53♀

335 20 0
                                    

Spoutaná Rozkoš(2007)Kateřina Nedbálková

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Spoutaná Rozkoš
(2007)
Kateřina Nedbálková

 Kniha nabízí etnografický popis ženské věznice Podlesí, založený na rozhovorech s odsouzenými ženami, rozhovorech se zaměstnankyněmi a zaměstnanci vězení a v neposlední řadě na pozorování celé organizace.Empirický materiál je v textu interpretován z genderové perspektivy. Autorka se soustředí zejména na vězeňskou každodennost, na formální i neformální vztahy, které ženy v prostředí této instituce navazují.

Podstatná část knihy se věnuje sexualitě ve vězení, především lesbickým a pseudorodinným vztahům. Na příkladu vězení autorka ukazuje, jakým způsobem gender funguje jako jedna ze základních struktur organizujících společnost.

°

The Four-Faced Liar
(2010)

Romantická komedie odehrávající se v současném New Yorku, je filmovou adaptací hry Marji Lewis Ryanové, která zde mimochodem hraje hlavní roli nekonvenční Bridget. Ta žije ve společném bytě s bratrem Tripem a svůj život moc neřeší, střídá jednu dívku za druhou, než pozná Molly a Grega, kteří spolu zrovna začali bydlet. Mezi Molly a Bridget se pomalu začíná vyvíjet něco víc než pouhé přátelství, přesto nebo možná právě proto, že jsou obě tak odlišné. Překvapivý konec jen korunuje svěží snímek jdoucí proti tradičním hollywoodským schématům.


"Hetero" holka co má kluka se klasicky zamiluje do lesby... Její kluk to zjistí a jsou z toho problémy, ona se cítí provinile a s tou lesbou to ukončí. Je tam ještě jeden vztah.. nejspíš aby se ten "nejvíc originální" příběh nějak obzvláštnil.. No.. skončí to jako vždycky ve filmech s touhle zápletkou.. ale koukat se na to dá.

°

Heartless
(2014-2015)
Sofie & Emilie

Tento uhrančivý dánský thriller o dospívání v sobě mísí záhadné prvky žánru "nordic noir" s mystikou nadpřirozena. Sleduje Sofii a Sebastiana – dva sourozence s velice temným a tragickým tajemstvím. Aby přežili, musejí vysávat energii z jiných lidí. Jsme svědky jejich pátrání po důvodech, proč tomu tak je, které je zavede do Ottmannsgaardu, internátní školy obestřené spoustou vlastních temných tajemství.

°

THIS IS TAYLOR

Doporučuju. :)

L - Filmy, seriály, písničkyKde žijí příběhy. Začni objevovat