♀6♀

2.3K 81 4
                                    

SEE - Potions
(2016)
★★ ☆☆☆

Nevím jak vy, ale já u této písničky docela usínám. :D Sice ji mám na obálce této knihy, ale ne že by se mi nějak extra líbila. Neříkám, že je strašná. Spíš takový horší průměr. Jsou o dost lepší.

Lost Girl
(2010-2015)
Bo & Lauren
Bo & Tamsin
★★ ☆☆☆

Obyčejný seriál, skoro jako pohádka pro děti. :D Nic na něm není zajímavého, teda možná to, že Bo je bi. :D A Kenzi mě občas dobře pobaví. :D

Kenzi: ,,Má oblíbená citace o lítosti. Páni. Zábava. Myslím, že to byl skvělý básník Ludacric, který řekl - "Lítost je pro nuly, pro nuly, pro nuly. Lítost je pro nuly, mrcho."

O seriálu: Lost Girl je fantasy seriál, ktorý začala vysielať stanica Showcase. Príbeh sa točí okolo hlavnej hrdinky menom Bo (Anna Silk), ktorá má nadprirodzené schopnosti a živí sa sexuálnou energiou ľudí. Ako malá vyrastala so svojimi rodičmi a ani len netušila čo sa v nej skrýva, až po jej prvý pohlavný styk, keď vysala z jej priateľa život. Teraz, sama a vydesená vyráža na cestu životom pričom zistí, že patrí medzi druh Fae, známy najmä z legiend. Aby toho nebolo málo, taktiež zistí, že ako Fae nie je sama a tak sa vydáva zlatou strednou cestou medzi Fae a človekom, aby odhalila tajomstvo svojho pôvodu. Spolu s jej ľudskou parťáčkou Kenzi a Dysonom, sexy policajným detektívom tak týždeň čo týždeň pomáhajú ľuďom alebo Fae dostať sa z ich problémov.

Zajímavosti:
1. Inga Cadranel, která hraje matku Bo (Anna Silk), je ve skutečnosti o čtyři roky mladší než Anna Silk.
2. Anna Silk, představitelka hlavní postavy Bo, se na začátku druhé série stala vegankou.

❤ Freeheld 
★★★★★

Naprosto nádherný, skvěle natočený film z roku 2015. Ellen Page a Julianne Moore si zaslouží velký potlesk. Sice se k sobě vůbec nehodí, ale je to skvěle zahrané. Filmu jsem se dlouho vyhýbala, ani nevím proč, ale když jsem ho zhlédla, tak jsem byla nadšená. Rozhodně je teď mezi mými nejoblíbenějšími filmy s lesbickou tématikou.

O filmu:Americké drama, které vychází z krátkometrážního oscarového dokumentu a napsal ho scenárista úspěšného filmu Philadelphia, je inspirované skutečným milostným příběhem Laurel Hesterové (Julianne Moore) a Stacie Andreeové (Ellen Page) a jejich bojem za spravedlnost. Když se vyznamenaná policejní detektivka Laurel z New Jersey dozví, že má rakovinu, chce nechat převést těžce vydřenou vdovskou penzi na svou registrovanou partnerku Stacie. Úředníci se však spiknou, aby jí v tom zabránili. Neústupný detektiv Dane Wells (Michael Shannon) a aktivista Steven Goldstein (Steve Carell) spojí své síly na Laurelinu obranu a sjednotí policejní důstojníky i běžné občany, aby podpořili jejich boj za rovnoprávnost.


L - Filmy, seriály, písničkyKde žijí příběhy. Začni objevovat