Luna Blake - Horizon
(2015)
★★☆☆☆
Andre Ubilla - Vestido Azul
(2012)
★★☆☆☆
Carol
(2015)
★★★☆☆Pěkný film, ale taky celkem nudný.
Carol ukazuje milostný příběh, jemnost a hloubku jedné strhující lásky. Dobře situovaná a vždy distingovaně elegantní dáma Carol (Cate Blanchett) se v obchodním domě seznámí s mladou prodavačkou. Banální setkání a rozdíl ve společenském postavení obou žen ale najednou neexistují, obě jsou překvapeny okamžitou vzájemnou náklonností. Nevinnost prvního setkání brzy mizí a jejich vztah se rozhoří do spalujícího mileneckého poměru. Carol je ovšem vdaná žena a matka a v Americe 50. let byl vztah dvou žen společenský nepřijatelný a postavený mimo zákon.
Zajímavosti:
1. Produkce filmu trvala 11 let, první verzi scénáře měla však již v roce 1996.
2. Scenáristka Phyllis Nagy byla přítelkyně Patricie Highsmith, autorky novely.
3. Po skončení promítání premiéry na festivalu v Cannes se snímku dostalo desetiminutových ovací ve stoje.
4. Postava Therese Belivet (Rooney Mara) je původem Češka, což prozrazuje na prvním obědě s Carol (Cate Blanchett), kdy je tázána na své jméno a odpovídá, že je původem české, ale upravené.5. Děj je volně inspirován vztahem autorky knižní předlohy Patriciy Highsmith se starší rozvedenou Virginiou Kent Catherwood.
Gotham
(2014-???)
Barbara & ReneePříběh se zaměřuje na rané období Gordonovy policejní kariéry v jednotce v Gotham City. Kromě Bruce Waynea příběh vypráví také příběhy různých slavných zločinců, například Penguina, Riddlera nebo Catwoman.
ČTEŠ
L - Filmy, seriály, písničky
RastgeleRůzné filmy, seriály, písničky a knihy...hlavně s L tématikou.