♀20♀

895 33 9
                                    

  Halsey - Ghost  
(2015)
★★★★★
Kdo má taky rád Halsey? :)
I když poslouchám tvrdou hudbu, tak pár jejích písniček mám i v mobilu. Je skvělá. :)
A co říkáte na její nový písničky? Která se vám nejvíc líbí? U mě je to nejspíš "Strangers". :)

Halsey užívá termín tri-bi, aby se identifikovala: míšenka (v angl. biracial), bisexuální a bipolární. 

  Rooms - Stars Beyond 
(2016)
★★☆☆☆

  Bound  
(1996)

Film jsem neviděla a ani mě nějak moc neláká..

O filmu:Caesar pere špinavé peníze gangu. Jeho atraktivní holka Violet se ale setkává s Corky, kterou zrovna propustili z basy, a vychytralý Caesar netuší, že právě tyhle dvě ho mohou o peníze připravit. Dívky jsou totiž ze stejného těsta, navíc podlehnou vzájemné fyzické přitažlivosti a shodnu se na tom, že muži trochu ulehčí. Corky se s Violet učí vzájemně si důvěřovat. A Caesar? Ten se dozví něco víc o ženách. Zbývá poslední otázka... KOMU MŮŽE VLASTNĚ DŮVĚŘOVAT? Debut režisérů filmu "Matrix", bratří Wachowských - nezkrácená verze.

Arrow
(2012-???)
Sara & Nyssa

Viděla jsem jen první sérii a pak jsem seriál sledovat přestala, protože jsem neměla moc čas. Každopádně se k němu plánuji někdy vrátit, první série byla fajn. :)

Spravedlnost nikdy nemine svůj cíl! V adaptaci komiksové předlohy z dílny DC Comics před dnešním divákem znovu ožívá další kultovní kontroverzní hrdina. Miliardář Oliver Queen se po pěti letech trosečnického života na opuštěném ostrově vrací domů do Starling City se záhadným posláním a nebývalou schopností zabíjet a jako lučištník v tmavé zbojnické kápi vyhlašuje válku zločinu. Je odhodlaný napravovat křivdy, které napáchal jeho otec a bránit město proti všem, kdo by mu chtěli škodit. Jeho tažení ale komplikují temná rodinná tajemství, netušené spojení nejlepšího přítele se zlem a žena, již miluje, ale kterou už kdysi zradil. Oliverova cesta z mučivé ostrovní izolace až k přízračnému městskému hrdinovi, to je velkolepé dobrodružství a doslova trefa do černého - ve 23 epizodách na 5 discích!

Zajímavosti:
1. Green Arrow se poprvé objevil v roce 1941 v komiksovém sešitu "More fun comics #73".
2. Stephen Amell (Arrow) nevyužil ani jednou kaskadéra a všechny akční scény zvládl naprosto sám.
3. Na Comic Con 2012 tvorcovia prezradili, prečo Justin Hartley nepokračoval v roli Arrowa. Ako dôvod uviedli, že na seriálovú verziu hrdinu nie je "dosť temný".
4. Záběry Starling City se natáčely v několika městech, konkrétně ve Vancouveru, Bostonu, Philadelphii, Baltimoru, Los Angeles, New Yorku, ale i Tokiu a Frankfurtu. Město Skyline je pak ve skutečnosti směs záběrů z měst včetně Frankfurtu nad Mohanem, centra města Philadelphia, Bostonu a Tokia. Záběry na budovy Queen Consolidated (nyní Palmer Technologies) byly ve skutečnosti pořízeny v Bruselu. Logo společnosti bylo dodáno v post-produkci.
5. Postava Felicity Smoak (Emily Bett Rickards) se původně měla v seriálu objevovat jen sporadicky, ale fanouškům se natolik líbila, že od půlky první série ji scenáristé zařadili mezi hlavní postavy a stále se v anketách objevuje jako jedna z nejoblíbenějších postav.
6. Ve většine epizod zazní od jedné z postav název epizody.

L - Filmy, seriály, písničkyKde žijí příběhy. Začni objevovat