Milenky
(2016)
od: Jane BanksPod hladinou všedních vztahů a pocitů jsou tajná místa vyhražená snům o docela novém pojetí života. Umělecká sochařka žijící v Montaně, Grace Rodriguezová, tak tedy prožívá svůj životní příběh vdané ženy bez zaujetí a vášně až do doby, kdy se její cesta zkříží jednoho výjimečného podmračeného dne na letišti s nespoutanou fotografkou lesbické orientace, Janet Swiftovou, a téměř okamžitě pocítí, že je to impuls, na který čekala celý svůj život. Vše musí postupně ustoupit nové lásce a milenky prožijí nejen duševní i tělesné souznění, ale třeba i smrtelné nebezpečí při plavbě jachtou ve francouzské Polynésii. Dokáží přežít původně "báječnou" dovolenou měnící se na noční můru? Narodí se jim vytoužené dítě? Nepostaví se pokušení do jejich cesty za láskou? To vše a mnohem více se čtenáři dozví v lesbicky orientovaném románu Milenky o hledání hlubokého citu i sebe sama.
°
VOLBA- Moje cesta od manžela k Martině a lesbické lásce
Choices: my journey after leaving my husband for Martina and lesbian life
(1996)
od: Judy Hillová-NelsonováAutobiografie milenky Martiny Navrátilové: Judy zde vypráví, jak se vypořádala s náhlou změnou svého života. Tím bylo přiznání, že je lesba a, že její láskou je Martina Navrátilová. O tom, jak se jí život obrátil a ona poznala opravdové přátele a sílu rodiny, kterou několikrát vystavila nemalé zkoušce.
To, když přiznala svůj vztah s Martinou, jejich rozchod a právo při rozchodu nepřijít o to co ji patří. A v neposlední řadě pak, její nový vztah s úspěšnou spisovatelkou Ritou Mae Brownovou.
°
Tantrické příběhy Šakti
(2010)
od: Pandit VišnudévaKniha 13 povídek o ženách a jejich tantrických zkušenostech s jinými ženami. Kromě nesporně erotického náboje povídek je v knize vyzvedávána duchovní stránka sexuálního spojení - výměna energie, dávání a přijímaní, vnitřní a vnější sjednocení. Cílem není jen fyzické uspokojení ale harmonie, klid a láska. Pro zasvěcené může být kniha podnětem k dalšímu rozvíjení ženské síly Šakti, pro nezasvěcené mohou být některé povídky trochu šokující, ale zároveň budou i vítaným nahlédnutím do světa Tantrické jógy a v dnešním světě tolik opomínané tvořivé ženské energie a sexuality. Poslední povídka je jako jediná čistě o ženě a muži, ale přesto dává kniha celkem jasný signál lesbickým ženám, že se tantrické józe mohou věnovat a plnohodnotně prožívat 'božskou sílu' s jinými ženami.
°
Z rodinné kroniky Lady Fuckingham
(1885)
Od: ???Další z pokladů erotické literatury sestává ze dvou povídek, které v českém překladu vycházejí vůbec poprvé. Vyprávějí o rozverné babičce a o nezbedných dobrodružstvích strýce Waltera. Obě byly, stejně jako novela Lady Fuckingham, poprvé publikovány v erotické revue The Pearl, která vycházela v prudérní Anglii v letech 1879 a 1880. Objevila se nečekaně a její iniciátoři jsou dodnes obestřeni tajemstvím. Šířila se mezi nejvybranější společností z vysokých kruhů a po vydání osmnáctého čísla za stejně tajemných okolností zanikla.
°
La tourneuse de pages / The Page Turner
(2006)Pro dvanáctiletou Melánii znamená hra na klavír smysl jejího života. Velmi pilně se připravuje na zkoušky na konzervatoř. Pravděpodobně by před komisí neselhala, kdyby předsedkyně, známá klavírní virtuózka, si při zkoušení nevyřizovala své osobní záležitosti a nevyvedla malou nezkušenou dívku ze soustředění. Rozhozená Melánie nedokáže zahrát skladbu tak, jak si ji nacvičila, a u zkoušek propadne. V tu chvíli ztratí smysl svého života. Po letech se Melánie opět setkává s klavírní virtuózkou, která je sice na vrcholu kariéry, ale psychicky velmi labilní. Melánie získá místo jako její asistentka. Nadešel čas pomsty.
°
°
Znáte je? Já na ně narazila docela nedávno, což se divím, jelikož L youtuberek znám docela hodně.
ČTEŠ
L - Filmy, seriály, písničky
RandomRůzné filmy, seriály, písničky a knihy...hlavně s L tématikou.