Lady Gaga - Born This Way ♡
(2011)
★ ★ ★ ★ ★Naprosto skvělá písnička, stejně jako zpěvačka. Miluji ji jako osobu. Vážně ji obdivuji. ♡
Pravé jméno: Stefani Joanne Angelina Germanotta
Zajímavosti:
1. Lady Gaga je jedinou zpěvačkou, které se v tomto století podařilo dostat svých prvních 11 singlů do Top 10 hlavního singlového žebříčku Billboard Hot 100?
2. Gaga je nejoceňovanější umělkyní pod 30 let - doposud se jí podařilo získat neuvěřitelných 364 cen, včetně 6 prestižních GRAMMYs! Celkově je Gaga 3. nejoceňovanější umělec všech dob.
3. Lady Gaga je jediným umělcem tohoto desetiletí, jehož prvních 8 singlů se v USA prodalo alespoň 2 miliony kopií! Celosvětově je Gaga jediným umělcem, jehož prvních 2 singlů se kombinovaně prodalo přes 20 milionů kopií.
4. "Telephone" s Beyoncé je ABSOLUTNĚ nejprodávanější hudební spoluprácí 2 zpěvaček.
5. Když boxer Fes Batista slyšel text skladby "Marry The Night" Lady Gaga, tak ho to odradilo od spáchání sebevraždy?
6. Lady Gaga je podle počtu celosvětově prodaných alb třetí nejúspěšnější zpěvačkou současného desetiletí, hned za Adele a Taylor Swift.
7. Lady Gaga se podařilo získat 10 hitů #1 v US žebříčku Hot Dance Club Songs rychleji, než jakémukoliv umělci v historii této chart. Stačilo jí k tomu jen 2,5 roku! Celkově jich má 13 a spolu s Enrique Iglesiasem a Whitney Houston je 10. nejúspěšnějším umělcem v historii žebříčku.
8. Nejvíce cen za jediný večer si v historii MTV VMAs odnesla Lady Gaga - v roce 2010 získala celkem 8 sošek! Hned za ní je Madonna, která v roce 1998 získala 6 cen.
9. Stala sa jednou z najvýraznejších advokátiek za práva LGBT komunity.
10. Okrem toho je z Gagy aj úspešná herečka, ktorá za svoju rolu v American Horror Story získala Zlatý glóbus.
Vždy jsem se snažila sem dávat jen jednu písničku od nějaké zpěvačky/zpěváka/skupiny, ale od teď sem budu dávat i další. Třeba i nějakou zase od Ally Hills. Protože tak nějak písničky dochází. I seriály. Filmů mám tedy ještě dost, ale většina z nich za nic vůbec nestojí. Kdybyste znali nějaký seriál, který tady ještě nebyl, klidně ho napište do komentářů. Filmy ne. Vážně jich mám dost.
Tohle sem prostě musím dát. Sice je to straší, ale pořád mi to přijde vtipný. :D
"Straight girls come and straight girls go.
We must unite and tell them no!"
Takže už jste asi zjistili, že tohle není tak úplně klasická kapitola. :D
Vůbec jsem nečekala, že tohle bude mít takový "úspěch", každopádně je to fajn. :D
Dám sem pár krátkých filmů, které se mi líbily. :)
ČTEŠ
L - Filmy, seriály, písničky
RandomRůzné filmy, seriály, písničky a knihy...hlavně s L tématikou.