♀28♀

626 20 3
                                    

The Happy Mess - Backyard Girl 
(2014)
★★☆☆☆

  Matilda - Apologize 
(2016)
★★☆☆☆

Sappho
(2008)

Nevím jestli to mám nějak hodnotit, protože jsem se na to vydržela dívat asi jen půl hodiny.
A asi jsem už alergická na to, když film začne spokojeným hetero párem a pak se ta "hetero" holka zamiluje do jiné holky.

Příběh zasazen do 20. let minulého století. Milionářská dcera Sapfó (Avalon Barrie) přijíždí na řecký ostrov Lesbos na své líbanky se svým manželem umělcem Philem (Todd Soley). Zde vzápětí potkává Helenu (Lyudmila Shiryaeva), dceru ruského archeologa, do které se ihned zamiluje. Během tohoto milostného trojúhelníku Sapfó propadá myšlence, že je reinkarnací bájné básnířky Sapfó. Nicméně naše moderní Sapfó si neuvědomuje, jak tragicky skončil příběh starověké Sapfó?


Dám sem ještě jeden film, který začíná aspoň jinak.

Appropriate Behavior
(2014)
★★☆☆☆

Je to zvláštní film. Byly chvilky, kdy mě i bavil, ale většinu času jsem se nudila.
Docela mi občas připomínal Život Adele.

Shirin, Američanka íránského původu kolem dvaceti let, se zrovna rozešla s přítelkyní Maxine a na odchodu si sbalila jen robertka. Zasažená krizí identity a ve snaze získat bývalou přítelkyni zpět se Shirin vrhne vstříc pansexuálním dobrodružstvím single života. Autobiografický debut Desiree Akhavan zlehka přechází mezi komedií a tragédií a její inteligentní humor, dělající si legraci ze sebe samé, otevřeně odkazuje ke vlivu Woody Allena. Břitce upřímná komedie o neurotické dívce z New Yorku potýkající se s očekáváními druhých o ní samé: má být dobrou dcerou svých konzervativních perských rodičů, politicky korektní bisexuálkou a mladou trendy Brooklyňankou.

Legend of the Seeker
(2008-2010)
Cara & Dahlia

Asi nejnudnější seriál, který jsem kdy sledovala. Chtěla jsem se s přeskakováním dostat až ke scénám těch dvou holek, ale vzdala jsem to.

Příběh Tajemství Pravdy se odehrává ve vzdálené zemi, ve věku mečů, draků a kouzel. Richard je obyčejný lesní průvodce, který žije v malém městečku Hartland v Západozemí, jen kousek od hranice oddělující je od Středozemí, kde vládne magie. O Hledači, zlém krutovládci Darkenu Rahlovi ani o moci kouzel zatím nemá tušení. To vše se změní ve chvíli, kdy potká krásnou Kahlan Amnell a zamiluje se do ní.

L - Filmy, seriály, písničkyKde žijí příběhy. Začni objevovat