Epilog

700 20 3
                                    

Życie często nas zaskakuje. Raz jest dobrze, a raz źle. Myślałam, że z Jamesem bedzie mi dobrze, że jest tym jedynym, a okazał się zwykłym skurwielem.
Ambar była moją najlepszą przyjaciółką od kiedy tylko przyleciałam do Madrytu. Znała mnie jak nikt inny, a okazała się zwykłą suką.
W Barcelonie wszyscy mnie ciepło przyjęli. Zaprzyjaźniłam się z Anto-żoną Messiego, Shak-żoną Gerarda czyli mojego #1 bff i Rafcią-siostrą Neymara.
Po 4 mies pobytu tam zostałam dziewczyną Neya. Teraz jestem ostrożniejsza, a on nie naciska na mnie bo wie co przeszłam. Mówimy sobie wszystko i ufamy bezgranicznie.
W drużynie wszystkie dziewczyny są bardzo miłe, sympatyczne, utalentowane i charyzmatyczne. Najbardziej polubiłam Ninę- środkową pomocniczkę defensywną. Mam nadzieję, że wszystko się już ułoży.
Nigdy nie wiadomo do przyniesie życie. W nim wszystko może się zdarzyć.
***
To już koniec tej książki. Wiem, że nie jest jakoś super długa ale lepsza taka niż żadna czy pisana na siłę tylko po to żeby miała dużo rozdziałów.

Napewno powstanie druga część życia Monici tym razem w Barcelonie u boku Neymara. Ale czy na pewno rozdział w którym Monica główną rolę dzieliła z Jamesem Rodriguezem został już zakończony?
Jak potoczył się związek Jamesa z Ambar.
Czy zakończenie wieloletniej przyjaźni i starcenie przyjaciółki nie przeszkadzało w szczęściu Ambar u boku Jamesa?
Czy mężczyzna którego Monica pozna podczas swoich mini wakacji od wszystkich swoich problemów w Hiszpanii zawładnie jej sercem równie szybko i mocno co James kiedyś?
Czy przez głupotę obu stron Monica wyjedzie ma stałe z Hiszpanii i odetnie się od większości osób by być naprawdę szczęśliwą u boku mężczyzny który nie stawia spraw zawodowych ponad ukochaną, który nie decyduje za nią i nie mówi za nią co ona woli?
Odpowiedzi na te pytania dowiecie się w drugiej cześć która powinna pojawić się nie długo.


Piszcie w komentarzach czy chcecie drugą część tej książki, nie zapomnijcie o gwiazdkach;*

~Little_Sweet~

Co sie stanie gdy...?Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz