Talán

7.3K 750 243
                                    

Köszönök minden cunci kommentet és visszajelzést, édesek vagytok! 💕

Köszönök minden cunci kommentet és visszajelzést, édesek vagytok! 💕

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


KimTaehyung: Szóval...

Juankook: ...?

KimTaehyung: Attól még ez a betűs változat elég személytelen. Videóchat?

Juankook: Videóchat.

ʝʊռɢᏦօօᏦ

Pillanatok múlva megnyitottam a Skype-ot, és kissé félve, de izgatottan nyomtam meg a hívás billentyűt. Vajon mit fog mondani az én Taehyungom? Vajon azt, amire várok? Vajon csalódnom kell, vagy örülnöm?

Mire észbe kaptam volna, fogadta is a hívást. A képernyőn eleinte pixelek voltak, aztán egyre jobban kiélesedett Taehyung teste, s arca. Haja rendetlenül rakoncátlankodott a fején, az arca kipirult volt. A szemei csillogva várták, hogy megszólaljak.

- Öhm, szia Tae - dadogtam halkan, mivel ilyen helyzetben nem tudom mit lehetne mondani.

- Szia, Kook - fúrta a tekintetét az enyémbe mosolyogva. - Várod a választ, mi?

- Az nem is kifejezés - röhögtem fel, majd visszasomolyogtam a képernyőre.

- Lehet hogy nem vetted észre, de én vagyok a legnagyobb fanboyod. - kezdett bele. - Nem túlzás azt állítanom, hogy ez lett a legjobb videótok, és hehe, meglepődtem a végén, mondhatni. És, kifejezhetetlenül szép vagy benne. - darálta le gyorsan, majd kifújta magát, és kisvártatva a kamerába nézett.

Én még vártam valamire. Egy szóra, azt hiszem. Nem jelent sokat, hiszen egy szó, nem teljesen átadható, de, igen, vártam rá. Mert azt hittem, kimondja, de beállított ezzel az army-s dumának, aminek nem mondom, kicseszettül örülnék, ha nem lennék belehabarodva ebbe az ütődött kissrácba. Jeon Jungkook, tudhattad volna hogy ez lesz. Jeon Jungkook, ezt igazán elbasztad. Jeon Jungkook, mégis hogy kedveltél meg egy ilyen kis semmi fanboyt?...

Tae arcáról lefagyott a mosoly, mivel elég rég nem válaszoltam már a mondataira.

- Köszönöm, asszem, no 1. fanunk - nevettem hamiskásan a kamerába, majd lesütöttem a szemem.

- Jungkook. - suttogta. - Te is pontosan tudod, mit akarnék még kimondani, de te nem érdemled meg azt, hogy egy szavon át adjam át az érzelmeim. - mondta, nagyon szorosan a képernyőjéhez szorulva, hogy tökéletesen halljam mély, szúrós hangját, amitől megborzongott a hátam.

- Azt hittem, kimondod most - néztem zavarodottan.

Ő csak pimaszul elnevette magát.

𝙎𝙚𝙭 𝘾𝙝𝙖𝙩 | VKOOK HUNWhere stories live. Discover now