ʝʊռɢᏦօօᏦ
- Melyik a szobád? - kérdezte Taehyung - vagy a barátom, mert már büszkén mondhatom, hogy már így is szólíthatom - miközben a hosszas folyosón sétáltunk végig.
Kezeinket egymásba fontuk, s elcsattant mosolyain pirulgattam, miközben a fehér ajtóra mutattam, és az a mögött rejtekező szobámra.- Hölgyek előre - mondtam, amit Tae egy jelentős mennyiségű oldalbabökéssel jutalmazott, majd végülis előrement.
Idol vagyok, és bár kérkedni nem szeretek, ezzel van is elég nagy bevételem, ami szerintem a szobámon is látszott - meg Tae csillogó szemén. Nem volt nagy, vagy kicsi, inkább komfortos és előkelő. Egy nagy és hosszú ágy állt benne, sok sok szekrény, külön fűrdő és a mennyezeten egy Bigbang-es csillagos dekoráció, amit még fiatalabb koromban raktam fel, nagy fanboykodásaim közepette (mostmár inkábbhogy kínos, de még mindig tetszik)
- Miért nem lakhatnék itt? Én is szeretném egész nap Jiyong fejét nézni - sóhajtott Taehyung, és ledőlt az ágyra. Kezeit a plafon felé szegezte, és a beszűrődő fényekkel játszott.
Elmosolyodva néztem aranyos kis testét, szétálló haját s kíváncsi, játékos szemét. Boldog voltam, hogy egy ilyen fiúra mondhatom, hogy az enyém.
Szorosan melléfeküdtem, s kisöpörtem arcából a rakoncátlan tincseket. Nekem szegezte két mélybarna szemét, s tekintetemtől elpirult.
- Megígérem, hogy egyszer majd nézheted a fejét minden reggel. Csak akkor nem Jiyongnak, hanem nekem - tettem a kezem az arcára, s lassan közeledni kezdtem felé, majd ő magához húzott, s egy kedves csókcsatába kezdtünk, amit édesnek és romantikusnak neveznék, minthogy szenvedélyesnek.
- El akarsz menni fürödni, Tae Tae? Készíthetek neked vizet - tettem a csípőjére a kezem. Tetszett, hogy milyen vékony, de mégis hogy tudta lökni aznap este. Úgyértem, lökni a levegőt, járás közben. Éljen az oxigén!
- Nincsen pizsim, de bűzlök - mondta nevetve, s feltápászkodott az ágyról, kiskutyaszemeit megmutatva. - Adsz valami ruhát?
Az animékben itt kaptam volna instant orrvérzést.
- Fürödj le, aztán keresek valamit - igazából most is kereshettem volna, de ha akkor adok, miután kijön, kénytelen lesz egy szem türcsiben kijönni, minek a látványát ki nem hagyhatnám.
- Majd megkeresem a legfinomabb illatú tusfürdőt - kacsintott rám, s elindult a fürdő felé, fenekeit rázva. A jó ég áldjon meg, Taehyung.
Próbáltam idegességlevezetés képpen játszani valamivel a telefonomon, elterelve a figyelmem arról, hogy egy szobára tőlem életem fiúja éppen a hideg vizet folyatja a selymes, puha és mindenekelőtt íncsiklandó bőrére...
Rossz Jungkook!
Inkább figyelj tovább erre a Flappy Dunk pályára.
Bár attól a kosárhálóktól megint sikerült teljesen máshova eljáratni az eszem. A jó istenit Jungkook, kezeltessed a hormonjaidat!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝙎𝙚𝙭 𝘾𝙝𝙖𝙩 | VKOOK HUN
Hayran Kurgu,,Tae-nek kurvára olyan íze van, mint a frissen szedett, érett cseresznyének, ami szétroppan a szádban." Taehyung egy aranyos, cuki fanboy, s Jungkook egy híres koreai idol. Vajon hogy kuszálhatta össze kettejük életét egy üzenet? (borító: Katherine...