ʝʊռɢᏦօօᏦ
Én tényleg úgy gondoltam, hogy segíteni fog nekem az az amúgy elég kis mennyiségű alvás abban, hogy csillapítsam a gondolataim Taehyunggal kapcsolatban.
Tudom, butaság, hogy ezt én tényleg elhittem.
Mikor felkeltem, ugyanaz a szájíz vett kerül, ugyanolyan atmoszféra kevergett mellettem, az agyam sem tudott még teljesen tudott átkattanni egy másik látásmódra.
Morcosan dobtam le magam az ágyról, ledobva magamról a múltnapi ruháimat, s felvetve egy igazából ugyanolyat, csak még kényelmesebbet és depressziósabbat (a hyungjaim azt állítják, hogy a szociális hátrányaimra utal a ruháim egyszínűsége, de szerintem csak menő a stílusérzékem), majd amikor befújom magam egy megfelelő mennyiségű férfiparfümmel, kimegyek mosakodni a fürdőszobába.
A hyungok erre felfigyelnek, amit nem is kétlek, hiszen olyan nagy zsörtölődéssel vonultam ki, mint egy tinilány a vörös napjain fájdalomcsillapító nélkül, bár a legtöbben szerintem már tudtak a helyzetemről, és jobban látták, ha nem zavarnak.
Az egyetlen, aki nem jött még ki, az Jimin hyung volt, és igazat megvallva, örültem, hogy nem láttam a naranccsárga tincseit, mert még nem dolgoztam fel teljesen érzelmileg a tudatot.
Mérgesen köptem ki a maradék fogkréfemet, majd öblítettem. A hajammal már nem is próbálkoztam, a csuklya amúgy is megakadályozza, hogy bárki is lássa azt a szőrsűrítményt a fejemen.A többi tag már lent reggelizett, gondoltom, féltek egy emeleten maradni velem. Viszont az, hogy mindegyik szobában le volt kapcsolva a villany, azt suggalta számomra, hogy bizony az a bizonyos ember is lent falatozza boldogan Jin főztjét.
Nyugi Jeongguk. Ma elmész Taehyunghoz, nem lenne jó, ha előtte szétvernéd.
Mikor úgy éreztem, már képes vagyok a szemébe nézni anélkül, hogy egy öklöt lendítsek felé, lesiteetem én is a konyhába siettem.
A dübörgő lépteimre mindenki odafigyelt, de én csak Jimin tekintetét akartam elkapni. Tud olyan mosollyal a legjobb barátja szemébe nézni, hogy tudja, milyen otromba tettel döfte hátba?
De ő lent tartva a tojáson a figyelmét, felém se pislantott. Mondjuk, megértem a srácot. Én is félek attól párszor, mennyire is izmos vagyok.
- Jó reggelt, Guk - mondta Jin, miközben kettő tojást és egy halat csúsztatott a tálamra. Magamra erőltettem egy kedves mosolyt, és leültem Namjoon és Hoseok közé. Jimin pont szemben ült velem, így belátást nyerhettem arra, milyen feszült, meggondolt mozdulatokkal eszik.
Hetykén kortyintottam bele a kihelyezett narancslevembe, míg le sem vettem a szemem róla. Ő mindenhova nézett - a poszterre mögöttünk, az üres tányérára, Yoongi nyakkendőjére, csak az én szemeim kerülte.
- Valakinek valami terve mára? - vetette fel Namjoon, mikor körülnézett rajtunk.
Úgy gondoltam, jobb lenne ma átlátogatni Taehyunghoz, nem szabad sokáig húzni az ügyet, mert a seb jobban elfertőződhet addig. Bele akartam túrni a finom tincseibe, szerettem volna valami finomsággal kiengesztelni, míg édesebbnál édesebb csókokat lopok tőle. Túl sokat kérnék?
- Én - emeltem fel könnyedén a kezem, míg letettem a poharam. - Reggeli után meglátogatom Tae-t. - mondtam ki, mire Chim végre felemelte a tekintetét. Nem tartott sokáig, de íriszeiben egy kis boldogság futott át.
- Csomagoljak neki valami finomságot? - kérdezte Jin odaadóan. Én csak mosolyogva ráztam meg a fejem, míg egy testes tojást toltam a számba.
- Nincs szükség rá, Eomma. Azt terveztem, hogy megcsillogatom neki a konyhai képességeim. - néztem büszke mosollyal a csapatra.
- Szerinted az konyhai képesség, hogy leégeted a szagelszívóját? - kérdezte Hoseok bújtatott mosollyal, míg én csak felhorkantam.
- Legalább én meg tudom kenni a kenyerem anélkül, hogy megvágnáma kezemet, hyung - néztem rá ezt kapd ki fejjel, miközben ő beleszúrta a tekintetét a szemeimbe, majd hátradobta a haját.
- Egyszer történt meg, rendben? - vágta fel zavartan a virslijét.
- Ezt az ujjadnak mond, Hoe - nevettem fel, majd stílusosan távoztam az asztaltól, de csak azután, hogy megköszöntem a csapat anyucijának a munkát.Gyorsan félretettem egy kis pénzt, mert tervben volt egy illatos virágcsokor beszerzése (virágot virágnak elmélet), majd magamra dobtam a kabátom, s sietősen távoztam a házból.
Belül egyébként közel sem akartam ennyire sietni, viszont féltem attól, hogy korán felkel és reggelizni fog, azelőtt, hogy bármit is főznék. (és bevallom, látni akartam az álmos kis arcát, miután felkel, és a gyűrött, elcsúszott pólójában ahogy kijön az ajtóján)- - -
Immáron, egy jó nagy adag liliommal a kezemben baktattam Taehyung háza felé. Bár nagykedvvel indultam el, most, hogy közeledni láttam a barátom házát, kicsit megingott bennem az az alap, ami az eddigi érzéseim tartotta.
Csúnyábbnál csúnyább dolgokat dobáltam hozzá, nem is várhatom el tőle, hogy pár ócska virágért megbocsásson nekem, bár valahol remélem, megérti a helyzetem, és elfogad, és el tudunk tölteni ma egy szép napot.A ház ajtajához érve lassan kopogtam, majd zsebre dugott kezekkel vártam a választ.
Mikor még egy perc múlva sem kaptam választ, újrakopogtam.
- Argh, jövök már, bár tudnám miért ilyen türelmetlen maga - mondta belülről egy hang, amit Taehyungnak feltételeztem. Egy kis csoszogás-csúszás hangok egyvelege után a kilincs megfordult, az ajtó pedig kinyílt.
Taehyung a kis mackós pizsijében nézett rám meglepődött szemekkel, míg a szemeit törölgette a felsője ujjaival.
A haja szerteszét állt, a legtöbb az arcába lógott, ami meg nem, az felfelé, vagy oldalra pillantott. Lábán egy kis cuki nyuszis zokni volt.
Nem voltam sokáig el tőle, de hiányzott ez a látvány, nagyon is.
- Szia, Taehyung - köszöntem, majd lassan közeledtem hozzá, annak reményében, hogy nem fog kitörni belőle valami dühroham, és képes lesz megölelni.
Kissé féloldalasan, de átszorított, a virágokra direkt vigyázva, amit megnevettem. Persze, hogy egy légynek sem tudna ártani.- Hiányoztál, Taehyung - szívtam az illatát magamba, majd lassan elváltam tőle. - Beengedsz, beszélünk?
Félő mosollyal, de bólintott egyet, majd beljebb invitált.
Lassan levettem a cipőmet, majd ,,kiszolgálva magam" a nappaliba vettem az irányt, miközben Taehyung az apró kis lépéseivel követett.
Tetszett, hogy a nappalija annyira ő volt. A falak tele poszterekkel kiskutyákról és a bandákról, párhol egy egy elejtett szóló kép rólam, sok-sok süteményes kép. A falakon különféle virágos dekorációk is voltak, és enyhe kis fényfüzérrel volt bebugyolálva a szoba.
Mosolyogva vettetem le magam a fotelra, majd Taehyung is így tett, csak kissé lassítottabb verzióban.
- Nem kérdezem, mi szél hozott ide, mert valahogy sejtem miért jöttél - pillantott rám az óriási kutyaszemeivel, amitől rögtön elolvadtam.
- Még mielőtt bármit is mondanék, remélem elfogadod a virágokat. Direkt liliomot hoztam, emlékszel? - mire ő kissé eldöntött fejjel az ajkaiba harapva bólintott, és a kezeibe engedte a csokorba kötött növényeket.
- Köszönöm - nézett le rájuk, és belehajolva megszagolta őket. Gyönyörű.
- Igazából, a fő célom az volt, hogy kiengeszteljelek, és süssek neked valami fincsit, de ahhoz, hogy kapj epres palacsintát, meg kell hallgatnod a bocsánatkérésemet, rendben? - fogtam a két pofiját a kezeim közé.
Lassan fújtam ki a levegőt, és újra a bociszemeibe bámultam, fogva a pufa kis pofijait.
- Taehyung, én... nem is tudom elmondani, mennyire sajnálom, azt, amit tegnap mondtam. Elöntött a méreg, a düh, a féltékenység, ami nálam a gyilkos trió, nem tudtam kezelni a helyzetet máshogy, csak úgy, hogy mindent rád fejtettem ki, pedig én, semmi hasonlót nem tudok öntudatosan mondani egy olyan kis muffinnak, mint te vagy. Azt hiszem, megértettem, mit mondtál, fel is fogtam, bár nem tudtam feldolgozni Jimin részéről. Ezen... még kell dolgoznom. Viszont, te... te képes lennél arra, hogy megbocsáss nekem? Tudom, hogy mekkora egy seggfej tudok lenni, elviselhetetlen vagyok, meg sem érdemellek, és olyan gyerekes vagyo-
Befejezni nem tudtam, mert ajkaimra kettő édes puha párna ereszkedett.
大 大 大 大Sziasztok, édesek!
Szerintem feltűnt, milyen régen nem írtam - amit nagyon sajnálok -. Sajnos most volt a szóbeli időszakom, de mivel az is lezajlott már, innentől szabad vagyok 🕵🏼♀️👯♀️
A blogon mint látszik folyamatosan dolgozok, szépítgetem, szerkesztgetem, újraírom, szóval ha valami problémába ütköztök, nyugi, nem állandó :'D
Köszönöm a sok megtekintést (50k!!!!!) nagyon szeretlek titeket, kivéve depikiralyno_-t, az egy ribanc.Remélem tetszett,
nyugodtan fejthettek véleményt és
Dobhattok csillagrendszert
♡
BINABASA MO ANG
𝙎𝙚𝙭 𝘾𝙝𝙖𝙩 | VKOOK HUN
Fanfiction,,Tae-nek kurvára olyan íze van, mint a frissen szedett, érett cseresznyének, ami szétroppan a szádban." Taehyung egy aranyos, cuki fanboy, s Jungkook egy híres koreai idol. Vajon hogy kuszálhatta össze kettejük életét egy üzenet? (borító: Katherine...