Méz

4.1K 289 172
                                    

Akár a méz, tapadt hozzám ragadós ajkaival, veszélyes játékra hívatva számat. Nyelvével az alsó ajkam próbálta volna ingerelni, de nem adtam meg neki a vezetési engedélyt - rögtön, átvéve tőle belecsusszantottam a nyelvem a nedves szájüregébe, s megízleltem a csodálatos kincseit a már hőn hiányzó barlangjában - s kezem lassan a hajára vezetve könnyedén simogattam meg, akár egy kis macskát, párszor egy erősebb szívásnál kicsit meg is húzogattam, amivel pár elszorult nyögést tudtam hallatni belőle.

Könnyed haja puhán ugrott fel alá pár atrocitás végett - akár egy kiskutya.

Mikor meguntuk ajkaink vonaglását, mosolyogva hátráltunk el, még mindig egymás szemeit bújva. Elvesztünk a tekintekünkben, annyi féle érzelem és gondolat csillant meg a két barna pupillájában. Egy kis ostoba mosoly csücsült rajta, ami duzzadt, erőteljesen rózsaszín száján igen aranyos hatást kölcsönzött. (és persze észveszejtően szexit is)

- Ostoba voltam - dőltem előre, s súgtam füleibe. Kicsit megborzongott tőle, emiatt feljegyeztem magamnak későbbi jó időkre, hogy a füle biza érzékeny, és ezt fel is használhatom. Ő csak kajánul elvigyorodott, s fejét rázva válaszolt.

- Az voltál - pislantott rám, majd meleg kezét az enyémre kulcsolta. - De hiányoztál. És bár mérges voltam rád, tudtam, hogy képtelen leszek sokáig nélküled lenni, és bár egy bárgyú, bugyuta, ostoba, és forrófejű nyuszi vagy, de mindenekelőtt az én nyuszim, szóval a jó szívemnek hála megbocsátottam - nevette el magát, miközben az egyik ujjammal játszogatott. Taehyung melegsége.

- Azért a jószívű résszel vitatkoznék, már megbocs- kezdtem volna neki, de ő csak elnémított az egyik ujjával, amit gyorsan a szájamra helyezett.

Kacérkodva közelebb bújt hozzám, s felhuppant egyenest az ölembe, majd a mellkasomra ragadt. Ha más ember lenne, és nem ez a megátalkodott édesség, rég leráztam volna magamról. De nem tudok hazudni, igen jólesik, hogy érzem azt a finom aromáját, ami mindig körüllengi, és fáj bevallani, de a pajkos mosolya is sokkalta elbűvölőbb közelebbről. Meg azok a kis pihés, borotválatlan szálai, a hosszú, könnyektől lucskos pillái, meg, hogy is felejthettem el az édesdeden őrzött száját?

- Jungkook - ágált el kicsit a szoros fogásból, a levegőben egyensúlyozva. - Ne legyél mérges Jiminre.

Meglepődötten pislantottam rá. Ez arra utalt, hogy megbocsátott neki annyira, hogy ne akarja hogy bármi bajt okozzak neki és a kis testecskéjének.

Nekem ez egy kicsit és nehezebb folyamat.

Én megértem. Megértem, részeg volt, nem volt teljesen az eszénél, a másnaposság borzalmas dolog, és Taehyung nem az utolsó ember kinézet ügyileg, de ez nem mentesíti fel őt a vádak alól.

- Én próbálok - nyöszörögtem a hideg tekintete miatt. - De biztos te is átérzed a súlyát a dolognak. Nem olyan egyszerű dolog.

- Kicsit nehéz, mert egy antiszociális szemétláda vagyok, ergo nincs sok barátom - mélázott el nevetve, gyengén megütve a vállam, mire én olyan fájdalmasan felszisszentem, mintha egy házat borított volna rám.

- Nem fájt annyira te kiscica - mosolyodott el kedvesen, kissé pimaszul és játékosan. Úgy éreztem, mintha a mosolyára a nap is kicsit fényesebben sütött volna. Vagy csak a szerelem furcsa fintora lett volna?

- Ó, én buta majdnem elfelejtettem - tápászkodtam fel a fotelből, megnyújtózva, ,,elfáradva a csókcsatától". - Valódi szándékomban az volt, hogy lehengerellek a főzéstudományommal. - mosolyogtam rá, mire ő csak vonakodva pillantott vissza.

- Idol vagy. Tehát, vagy valami nagyon előkelő éttermi kaját eszel, ami valószínűleg többe kerül, mint a seggem, vagy, útközben benzinkúti snacklevest - gondolkozott el, ujjait az állán tartva. - Kétlem, hogy nem égeted le a konyhát.

𝙎𝙚𝙭 𝘾𝙝𝙖𝙩 | VKOOK HUNOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz