Sziasztok fosszeletek!
Igazából, sajnálom hogy nem volt update, meg minden, de elég elfoglalt a nyaram... és belehúztam a japánba. :3 Már tudom az összes hiraganát, és a katakanákba is belekóstoltam.
Köszönöm a 19k-t! <3
Nagyon cukik vagytok hogy írtatok, de eléggé eltelt a postaládám, ha nem válaszolok, nem azért teszem mert egy bunkó önző répa vagyok, egyszerűen azért, mert nem látom. :(A mai rész kicsit különleges, mert nem a Vkook romance-ra akartam legfőképpen pontosítani, de ezért lehet hogy lapos lett... Na mindegy, nézzétek az eredményt!
ʝʊռɢᏦօօᏦ
A nap első sugarai kellemesen melegítették be a szoba sarkait, s lassan az ágyneműt is elérték a sárgás izzó fényrudak. Amint világosodott, annál jobb belátásom volt arra, hogy hol is vagyok, és hogy speciel ki is szuszog mellettem a takaróba burkolózva.
Igazából mikor először megláttam, ki pihen mellettem, azt hittem, káprázik a szemem. Mert Kim Taehyung volt az, teljes valóságban. Valahogy megütközött a gondolatom a tudattal, hogy mellettem fekszik, majdnem meztelenül, mivel nem emlékeztem nagyon semmire...
Sziszegve kaptam a derekamhoz, ami eléggé csípett. Mikor rápillantottam, egy karmolás nyomot találtam rajta, sőt, nem csak azon a ponton, tele a testemen.
Tegnap...
Tegnap...
Tegnap mi lefeküdtünk?!
A fejem a sok alkoholtól befájdult, de egy kis idő múlva emlékképeket kezdet kidobni, amitől Jungkook junior eléggé elégedett lett. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Gyengéden simítottam végig Tae selymes, puha haján, mire ő jólesően nyammogott egyet, majd felkelve a kezeimbe borult, s kis feminin testével belesimult a testembe. (hehelol)
- Hogy vagy? - kérdeztem a sablonos szöveget, amit dugás után minden úriembernek kötelező megkérdezni.
- Csodásan, te szar. Fáj a seggem, szerinted? - nevetett a kis cuki szögletes mosolyával. Keservesen konstatáltam, hogy az a bódító alkoholszag kiszivárgott belőle, most olyan tipikusan ,,kurvára meg akarom ölelni olyan aranyos" szaga van, amit nem sajnálok.
- Nagyon szép vagy, ugye tudod? - súgtam a fülébe, mire ő lassan megborzongott. Ó, hogy felejthettem el az érzékeny pontját.
- Ne izéljél már Guk. Még fel kell dolgoznom a tényt, hogy veled háltam - mosolyott a levegőbe. Olyan cukin áll neki ha mosolyog. A duzzadt szájai szépen elterülnek.
- Megcsókolhatlak? - kérdeztem lassan, ő meg fülig vörösödött.
- Fura tempóban megy a kapcsolatunk, de persze - bújt ki a vállamtól, majd egymás szemébe néztünk. A két pupillánk egy kicsit csatázott, míg beteltünk egymás látványával s felsőtestével (hihi), de utána lassan a szája fölé hajolva belevezettem a nyelvemet a keskenyen elnyílt szájába. Nem volt kedvem cécózni. Ha már szeretkeztünk, miért kéne finomkodni?
VOCÊ ESTÁ LENDO
𝙎𝙚𝙭 𝘾𝙝𝙖𝙩 | VKOOK HUN
Fanfic,,Tae-nek kurvára olyan íze van, mint a frissen szedett, érett cseresznyének, ami szétroppan a szádban." Taehyung egy aranyos, cuki fanboy, s Jungkook egy híres koreai idol. Vajon hogy kuszálhatta össze kettejük életét egy üzenet? (borító: Katherine...