Közel

7.2K 661 204
                                    

Fontos - ez a címe az üzenetemnek, pedig nem is olyan fontos. Inkább csak egy késő esti szerelmes levél neked. Esténként minden bonyolultabbá válik. Majd bizonyítja is a holnapután lévő koncertünk - az is későn fog kezdődni. Tudod, mennyit gondolkozik rólad a BTS legerősebb és legtalpraesettebb tagja? A maknae? A hírhedt Jeon Jeong Guk? Sokat. Túl sokat. Másról nem is tudna már gondolkozni, csak rólad.

Csak azt akartam elmondani, hogy... hogy... nem kell kicsípned magad a koncertünkre, avagy találkozásunkra. Nem kell 800 parfümöt magadra fújni, és nem kell kisminkelned magad. Nem kell beállítani a hajad. Nem kell gondolkoznod a beszélgetésünkön. Nem kell másnak tettetned magad. Add magadat. Hadd lássalak téged. Saját magad. Az én Kim Taehyungom.

Nem kell mással lenned, csak velem.

Saranghae, Tae.

Irtózatos nagy mennyiségű saranghae.

Taehyung

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Taehyung

Szeretem őt. Nem mondtam ki még teljes mértékben, de szeretem őt. Nem példaképként és nem is mint egy jóbarátot. Kétségkívül romantikus érzéseket táplálok felé. Ettől független, szerintem ő azt hiszi, hogy csak a legnagyobb fanja vagyok, ami persze igaz, de teljesen más szemszögből, mint ahogy gondolná.

S ez a levél is! Nem csak megmosolygom, majd elhagyom veszni. Kisírom a lelkem a szépségén, majd elmentem, hogy benne maradjon örökre a gépemben, hiszen ez a kötelékem az én Jeonomhoz.

23:45

Holnap találkozok Jeon Jeong Guk-kal. A tudat szorongatja a torkom, nem hagy aludni, és nem túlságosan segít a pulzusomban sem. Fészkelődök az ágyamban, katzog az agyam, hogy hogyan készüljek fel a nagy találkozóra. Precízen válasszam ki a ruháimat? Húzzak meg egy kis tökéketlen tusvonalat? Fújjam be magam a város összes parfümjével? Gondoljam ki, mit mondjak neki?

Istenem, tanácstalan vagyok.

Aludni sem tudok.

A fejem a párnámba fúrom. Sok mindent átélt már ez a különleges párnahuzat. Nemkevészer érezhette könnyeimet vagy elpirult arcomat. Olyan ez a párna, mint az én kapcsolatom Jungkook-kal. Párszor nehezen mennek a dolgok, akkor habozás nélkül sós vízcseppek áztatják át, de ha jobba állt a szénánk, akkor elfojtott nevetéseket kapott.

Nehezen, de lehunyom a szemem.

Várj rám, Jeon Jeong Guk.

ʝʊռɢᏦօօᏦ

Fáradtan nyomom le a zongorám billentyűjét. Nem tudok semmit sem rendesen lejászani, az izgatottság uralja a testem.

𝙎𝙚𝙭 𝘾𝙝𝙖𝙩 | VKOOK HUNWhere stories live. Discover now