Liliom

5K 475 268
                                    

ʝʊռɢᏦօօᏦ

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

ʝʊռɢᏦօօᏦ

- Szóval, azt akarja mondani, hogy tovább folytathajtuk a kapcsolatunkat? - rágtam idegesen a számat, mire a CEO kissé meggyötörten elvicsorodott.

- Nem... nem teljesen erre céloztam. Abban igazad van, hogy nem kell szakítanotok, de csak feltételek betartásával tehetitek. - komolyodtak el a kifejezései. Amikor ezt mondja a főnököd, jogod van idegeskedni. Főleg, ha egy olyan ember van kockán, akit annyira szeretsz.

- Mire céloz, hyungnim? - kérdeztem félve.

- Igazából, nem olyan nagy baj, mint amennyire te azt hiszed, mivel akár látszik, akár sem, az a generáció, aki a koreai zene felől érdeklődik, rég elfogadta a gondolatát, hogy pár idol meleg lehet, vagy bármi annak a környékén, szóval nem járna következményekkel, mint régebben. - fújta ki a hűvös levegőjét, majd természetes mosollyal folytatta. - És, egy cégnek sem árt egy kis reflektorfény az előadói körül. Úgyhogy, arra jutottunk a céggel, hogy a kapcsolat megtartása mellett, nyilvánosan is lehettek együtt, ölelkezhettek, romantikázhattok, csók kivételével. Csak azért, mert a csók már szinte megpecsételése a kapcsolatnak, de sokkal több nyereséggel járna, ha a sok fanlány meg fanfiú elkezdene titeket párosítani, az újságírók felkapnák a ,,Taekook" lehetőségét, szóval, a középpontba kerülnétek, mint az első meleg páros a kpopban. De, nem fogjuk elmondani nekik, hogy akkor most együtt vagytok vagy sem, hogy sosem csökkenjen a misztikum körülettetek.

Elgondolkodtam azon, amit a főnökünk mondott, és egyetértettem. Ez a legjobb lehetőség, és őszintén, sokkal rosszabbra számítottam, szóval ez a felvetés igazából mennyeinek tűnt. Félve, de boldogan bólintottam, és mielőtt felkeltem volna, még utoljára megállított hitman bangnim.

- Jungkook! - szólt oda.

- Igen? - pillantottam vissza.

Megfontolta a válaszát, majd reménykedve rám nézett.

- Tehetséges valamiben ez a fiú?

大 大 大 大
Taehyung

JUNGKOOKKKKK SSI

Mi a francért nem válaszol ez a gyerek? Nem hiszem el, hogy a krízis helyzet közepén nem is nézi meg a mobilját!... Biztosan a hyungokkal szórakozik, tudomást sem véve a hírekről, miközben én konkrétan megrongáltam a fél házamat, kezdve az ajtótól a vécélehúzóig, sőt még a függönyt is letéptem az izgalomtól.

Mert amellett, hogy a hőn szeretett Bangtan Boys sorsa függőben van, még az ő élete is sok szempontból. Nem szeretném, ha csúnyán hívnák őt, és lekezelnék őt élete végéig, csak a szexualitása miatt, és főleg, miattam.

Hiszen annyi dolog lenne még hátra a kapcsolatunkból!

Amikor megkérdez, hogy járjak vele, amikor megtartjuk az évfordulóinkat, majd az esküvőinket, amikor örökbefogadjuk a gyermekeinket, amikor együtt megöregszünk, és nevetünk azon, hogy fiatalon milyen édes volt...

𝙎𝙚𝙭 𝘾𝙝𝙖𝙩 | VKOOK HUNTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang