Főbűn

3.1K 179 48
                                    

ᴊᴜɴɢᴋᴏᴏᴋ

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

ᴊᴜɴɢᴋᴏᴏᴋ

Én egy körülbelül nyugodt embernek tudhatom magam a közélet eseményei kezelésénél. Nem szoktam különösebben kiakadni a kialakult helyzeteknél, de amiután a telefont leraktam, teljes mértékben éreztem magamban azt a váratlanságot és nyugtalanságot, ami nem akartam hogy megmutatkozzon rajtam. Elfedni próbálkoztam Taehyung elől, hisz olyan kis boldognak tűnt végre, s ki legyek én, hogy letörjem egy ártatlan angyalka szárnyait.

- Édes kedves drága Taehyungom, bár a látvány ellen nem szólalok fel, de kifejezetten zavarna, ha a szerelmem azért fázna meg, mert nem tudja rendesen hordani a pólóját - pillantottam rá megvetően a szoba másik sarkából. Lanyhán terült el a kanapén, lábait össze vissza rúgdosta a levegőben. Nyelvét félig kinyújtotta (látszott, hogy nagyon koncentrált arra a bizonyos Fortnite meccsre), kis ujjait a konzolon jártatta. Hosszú haja enyhén lógott szemeibe, meglepőnek is tartottam, hogy kilát alóla. De ami a legfontosabb - a pólója csekélyen fel volt gyűrődve, ezért a kis aranybarna pocija roppant módon kikukucskált.

Mogorván, megvető pillantással nézett rám a TV bűvülése közben. Egyik szemöldökét huncutan felvonta.

- Édes kedves drága Jeonggukom, ez nem hiszem hogy téged zavar - nézett rám egy árnyalatni szemérmetlenséggel. Az a huncut, kihívó mosolya. - Szerintem ez a hat kocka senki látványát nem zavarja.

- Ja, hogy kockák! Én csak egy kis zsírréteget találtam ott, de ha te kockáknak nevezed, az a te do-

- Idézlek téged, párocskám - tette le a konzolt s állt fel, hogy velem szemmagasságban legyen. - "Ah, Taehyung, olyan selymes vagy a bőröm alatt!... Imádom a puha kis feneked!" 

Erősen gesztikulálva mondta, direkt kifigurázva engem.

- Azt csak amiatt mondtam, mert szennyesül meg akartalak dug-  kezdtem neki mosolyogva, de Taehyung inkább kipirosult arccal letapasztotta a számat.
- Köszönöm szépen Jungkook. Örülök hogy nem halt ki még a romantika és a titokzatosság - mondta sóhajtva, de mosolygásából arra következtettem, valójában élvezte a helyzetet.

A TV felé fordulva hangos ujjogásba kezdett, mert míg nem figyelt a csapattársa az utolsó játékost is megölte, a csapat nyerését bezsebelve. Lustán dőlt vissza a kanapéra, egy óriási mosoly kíséretében.
Aranyos kis kócos hajával játszadozott - vagy az ujjai köré tekerte, vagy elengedte. Lassan mellé szenderedtem, egyenest mellé dőlve. Pár percen keresztül csak egymás létezését értékelve. Hangos lélegzésünk egymásba keveredtek, az illataink egymásénak adták magukat. Nyugodt s szép pillanat.

- Remélem tudod, hogy kibaszottul szeretlek, Taehyung - néztem csillagokkal magukat hordozó szemeibe. Ő csak játékosan elkuncogta magát, s tenyerét az arcomra helyezte, s úgy néztünk egymásra.

- Na gyere csak ide - sisteregte a fülembe, s ráérősen az arcomba hajolt. Én nem akartam hagyni, hogy átvegye az irányítást, szóval végül én forrasztottam össze két vörösen parazsló ajkainkat. Lassan ízlelgettük egymást, nem akartuk elhamarkodni, időnk tengernyi volt. Nem fűlt erotikától, inkább csak a csöpögősen szeretetteljes kapcsolatoktól. A végén, csak úgy viccelődve az ajkába haraptam.

Has llegado al final de las partes publicadas.

⏰ Última actualización: Apr 16, 2019 ⏰

¡Añade esta historia a tu biblioteca para recibir notificaciones sobre nuevas partes!

𝙎𝙚𝙭 𝘾𝙝𝙖𝙩 | VKOOK HUNDonde viven las historias. Descúbrelo ahora