+18
Taehyung
A koncert körülbelül a közepén tartott. A Two! Three! szám harsogta át a koncertarénát, mármint leginkább a fanok kántálása, ugyanis a Beyond the scenes (sry nem hagyhattam ki lol) mindig meghagyja ezt az army-knak. Bár az egészet fújtam kívülről, még sem énekeltem, hogy rajta tudjam legelteni Jungkookon a szemem.
De ez már a koncert kezdete óta.
Egyszerűen nem tudom levenni róla a tekintetem.
Minden army megtapasztalhatta már Jungkook csodás, formás alakját, videókon keresztül, de kevesen látták még élőben. S, megmondjam, mennyei anyám és apám, én ártatlan fiú létemre, amikor azt mondtam, hogy nem tudom levenni róla a szemem, nem úgy értettem, hogy az arcát nézem, esetleg a vonásait.
A cél a segge volt, meg ott... úgy. Ott. A hasa alatt.
Tudjátok.
Maradjunk annyiban, hogy köldökét néztem. Khm.
De én is rendes army vagyok, és a biasom után a többi hat biaswreckeremet is néztem. Szeretem őket, mind. S bár nincs túlságosan ínyemre, hogy mögöttem valami kanos csaj fogdossa a seggemet, ettől független tudom, hogy életem legszebb élményét élem át. (írói m.: szegény kicsi Tae még tudatlan :3)
Megbabonáznak a fénysugarak, a mosolyok, az army bombok, a BTS izzadságszaga, és az, hogy amúgy ijesztően tehetségesek élőben is.
Meg na jó persze, a fő megbabonázóm Jungkook. A szenvedélyes csókunk óta egyszerűen nem hagy nyugodni, hogy cseszettül szeret. És cseszettül éreztem a száját, a haját, és az egész lényét.
Boldog vagyok.
*SaCcOlVa FéL óRa MúLvA*
Az utolsó szám végeztével a srácok meghajoltak, majd Namjoon a mikrofont magához tartva elmondta a záróbeszédet.
- Mind köszönjük nektek ezt a hatalmas támogatást, s hogy velünk tartottatok a turnénk állomásain. Az új lemezünk még az év végén a boltok polcaira kerül, s a világturnét utána megint megkezdjük.Fighting! - kiáltotta el magát, majd a sok néző tapsviharba kezdett.
- Illetve, Jungkook azt is üzeni hogy ... hm, K. T.-ot várja a backstage bejáratánál. K. T.? Kicsi... tukán?
BINABASA MO ANG
𝙎𝙚𝙭 𝘾𝙝𝙖𝙩 | VKOOK HUN
Fanfiction,,Tae-nek kurvára olyan íze van, mint a frissen szedett, érett cseresznyének, ami szétroppan a szádban." Taehyung egy aranyos, cuki fanboy, s Jungkook egy híres koreai idol. Vajon hogy kuszálhatta össze kettejük életét egy üzenet? (borító: Katherine...