Sziasztok, túrósgombócok! *őrülten integet*
Hát igen, eljutottunk ehhez a részhez is, amire mindenki annyira várt. A nagy találkozás. Előre is félek, hogy mi lesz a reakciótok. :D FIGYELEM. AJÁNLATOS ELŐKERESNI EGY SZÁZAS ZSEPICSOMAGOT ÉS FRISS BUGYIKAT, mert ez a rész erősen rázatós lesz ;)ʝʊռɢᏦօօᏦ
- Nyugodjál már le Kook, már egy ideje itt pattogsz mint egy pokemonlabda - cseszett oldalba nevetve Hoseok.
Szúrósan ránéztem, majd az öltönyöm ujjait idegesen megigazítva felé fordultam.
- Drága és egyetlen Hoseokom. Ma fogok találkozni a földkerekség legaranyosabb teremtésével, és már úgy érzem, hogy addig akarom csókolni, míg az utolsó lehellete is elfogy.
- Értem én hogy meg akarod szekszuálni a seggét meg minden, de előbb majdnem elestél Sugában, és nekem nagyon nem tűnik úgy, hogy jól fogadta - nevetett fel Hobi mint egy kis vidám virágocska.
- Most már akármikor itt lehet... anyám borogass - túrtam idegesen a hajamba, mire Jin rám nézett érdeklődően.
- Mi van velem? - én meg feszültégem ellenére elnevettem magam. - El tudnál menni egy tubus vízért nekem Jinnie? Kivert a víz, de nem akarok elmenni, mert azt szeretném, hogy az én arcom fogadja. - ábrándoztam el.
- Elég érdekes fogadtatás - somolygott Namjoon a sarokban, én meg hozzávágtam a papucsom.
- Igen, persze, elmegyek - pattant fel Jin, és elsietett egy másik szobába a színpad mögött.Mind egy szobában ültünk, s bár én voltam Tae-nek a fő fogadtatója, mindenki eléggé izgult. Tudták, hogy mennyire... csodálom Tae-t, és hogy ő az első az egész életemben, aki felé így érzek, s hát ők végülis 2013 óta az állandó családom.
Mindenki lehajtott fejjel bámult, telefonoztak, vagy magukba fordulva gondolkodtak.A fellépés úgy 30 perc múlva kezdődik, s egy időre ez lesz az utolsó is. Az ilyen szakaszzáró koncerteket mindig meg szoktuk ünnepelni.
Pár perc múlva ajtónyitódást hallottunk, majd egy vékony, izmosabb figura belépését néztük. Szőke haja aranyosan lobogott a fején, s mikor megállt, meg tudtuk csodálni közelebbről is.
Tae volt az.
Teljes emberben.
Nem képernyőn keresztül.
Nem csak egy mozgó test volt a monitoromon keresztül, hanem egy megtestesült személy.
És milyen egy személy.
Mióta belépett, vaníliásfahéj illat járja az egész várószobát. Olyan, amit minden nap éreznék. Minden reggel, és este. Lefekvéskor és felkeléskor.
Kis idő múlva, de fel tudtam nézni az arcára.
Lágy, feminin arcberendezése volt. Nagy, mandulabarna szemei, aranyos pisze orra, s telt, duzzadt cseresznyeszínű szája, amihez párosult egy éles, szexi állvonal. Volt egy rohadt cuki anyajegy az orrán.
VOCÊ ESTÁ LENDO
𝙎𝙚𝙭 𝘾𝙝𝙖𝙩 | VKOOK HUN
Fanfic,,Tae-nek kurvára olyan íze van, mint a frissen szedett, érett cseresznyének, ami szétroppan a szádban." Taehyung egy aranyos, cuki fanboy, s Jungkook egy híres koreai idol. Vajon hogy kuszálhatta össze kettejük életét egy üzenet? (borító: Katherine...