Taehyung
Nem voltam mérges, sem dühös. Kimondottan zavarodott sem voltam. Csak inkább aggódó, egy bizonyos csökönyös, nyuszifogas cukorízű férfiú iránt, kin eluralkodtak az érzelmek.
A gondolatok ellepték az agyamat, ezért sem vettem túlságosan figyelembe azt a bizonyos üzenetet elég sokáig - gondolva, biztos csak a zavarodott vejem az, aki arról hablatyol nekem, hogy mennyire felelőtlen vagyok a nővéremmel, miközben ő volt az, aki kapcsolatuk elején megcsalta a másikat. De úgy éreztem, ráhagyom, mert a testvérem boldognak tűnt, ami miatt megbizonyosodtam arról, hogy nem kéne belepiszkálnom a tökéletesnek sosem nevezhető kapcsolatukba.- Legalább hívna az a lüke! - vetődtem le az ágyamra morcosan, s az ezernyi poszteremet bámulva arra gondoltam, hogy ha nem ejtettem ki volna ezeket a rút szavakat, talán még mindig az epres-nedves ajkait nyalhatnám.
Szájamat rágcsálva gondolkodtam az előző keserű, s mégis kedves napjaimra, párszor elmosolyodva egyes emléken, párszor pedig elfanyalodva.
Mielőtt lecsuktam volna a szemeim, úgy döntöttem, mégis megnézem azt az üzenetet, hátha fontos vagy vészhelyzet lépett fel - vagy csupán egy kanos cowboy elküldte a hosszú lasszóját.
Ismeretlen feladó: veszekedést hallottam, Taehyung, ugye nem mondtad el neki?
Taebear: ki lennél te? 👻
Ismeretlen feladó: jaj, sajnálom, Jimin vagyok. Azt hittem, megvan a számom neked
Taebear: nem volt, de ez nem lényeges.
Taebear: miért tetszett uraságod írni?
Ismeretlen feladó: hallottam, hogy Kokainnal összekaptatok az előbb, és miután elmentél, halálos csend van
Kissé megremegett a testem, hiszen bármennyire kényelmetlen volt a kapcsolat most közöttünk, megrándult a szívem, ahogy belegondoltam, Jungkookban milyen gondolatok futnak át, s mennyi könnycseppet ejt el mellette.
Taebear: sajnálom, de... megtudta.
Taebear: de szerintem jobb lenne, ha hamarabb kérnél bocsánatot
Taebear: ha sokáig tartogatod, zokon veszi
Taebear: és légyszíves, próbáld megnyugtatni a helyemben is
Taebear: lehet nem úgy látszik, de kisfiú még
Taebear: egy igen törékeny példány
YOU ARE READING
𝙎𝙚𝙭 𝘾𝙝𝙖𝙩 | VKOOK HUN
Fanfiction,,Tae-nek kurvára olyan íze van, mint a frissen szedett, érett cseresznyének, ami szétroppan a szádban." Taehyung egy aranyos, cuki fanboy, s Jungkook egy híres koreai idol. Vajon hogy kuszálhatta össze kettejük életét egy üzenet? (borító: Katherine...