הדבר הראשון ששמתי לב אליו כשהתעוררתי היה שחם לי ושמקור החום היווה ניגוד בולט לאווירה הקרירה בחדר ומצאתי את עצמי מתכרבלת קרוב יותר אליו. הדבר השני ששמתי לב אליו היה שמקור החום הזה הוא בעצם גבר.באופן מידיי הגוף שלי נדרך "ששש איילין זה אני, את בטוחה" פטריק. הגוף שלי נרגע מעט אבל לא הורדתי את המגננות שלי והוא הבחין בכך, באופן מיידי הוא הרפה את האחיזה שלו על גופי, מניח לי ליצור מרחק בין שנינו.
"סליחה" מלמלתי לא מעיזה להביט לו בעיניים, מה לא בסדר איתי? "על מה את מתנצלת?" היטיתי את ראשי אחורה מעט בשביל להביט בו ושוב פעם הוא חייך את אותו חיוך ארור שגרם ללב שלי לפעום מהר מהרגיל.
"מה אתה מסתיר?" פלטתי את המילים עוד לפני שהמוח שלי עיבד אותם, החיוך שלו נמחק מפניו והוא נאנח, מתיישב על המיטה ומעביר יד בשיערו. "אלוהים אישה יש לך דרך מוזרה להגיד בוקר טוב" הסמקתי אבל לא הנחתי לנושא, מתיישבת גם כן על המיטה ומתעלמת באופן מופגן מהעובדה שהוא חסר חולצה.
כשהוא ראה שאני לא יורדת מהנושא הוא נאנח "שולפת את התותחים הכבדים על הבוקר אה? בסדר אני ארצה אותך, אני לא מסתיר כלום" הבטתי בו בריכוז, מחפשת אחר השינוי הכי קטן שיכול להסגיר את העובדה שהוא משקר.
משהו חלף בפניו אבל זה נעלם מהר כל כך שלא הייתי בטוחה שזה לא רק המוח החשדן שלי שמנסה להוכיח לי שאני צודקת. "כולם מסתרים משהו" "אני לא. אני ספר פתוח". נפלנו לתחרות נעיצת מבטים, אף אחד מאיתנו לא מוכן לסגת עד שהשפתיים שלו החלו להתעקל מעלה לחיוך ומהר מאוד הוא פרץ בצחוק.
"מה מצחיק?" הוא ניער את ראשו, מנסה להשתלט על הצליל המשוחרר והעמוק "את לא דומה לאף אישה אחרת שפגשתי" באופן מיידי היד שלי עלתה מעלה לגעת בצלקת שעל פני והחיוך שלו נמחק מפניו לחלוטין. "לא התכוונתי לזה" "זה לא משנה למה התכוונת" לחשתי, לא מסירה את היד שלי מפני.
"כן זה כן, אני לא דיברתי על הצלקת שלך איילין" "אז על מה דיברת?". "טוב קודם כל נתחיל מהעובדה שאף אחת לא התנצלה בפני ברגע שהיא התעוררה איתי במיטה ואז שנייה אחרי זה האשימה אותי בכך שאני מסתיר ממנה סודות" אילולא הטון המשועשע שלו אולי הייתי לוקחת את דבריו ללב.
"נמשיך לעובדה שאת האישה הראשונה שברחה ממני כאילו אני מלאך המוות בכבודו ובעצמו" הוא אחז בידי ומשך אותה מטה, חושף את הצלקת שניסיתי להסתיר מפניו.
"ולבסוף נגיע לעובדה שאת יותר חזקה מרובן" "אתה לא מכיר אותי" הקול שלי יוצא מתנשף מעט אבל נראה שהמילים שלי לא הפריעו לו כלל. "אולי נתחיל את הבוקר הזה מההתחלה מה את אומרת?" "לפני שנעשה את זה אני אגיד לך דבר אחד אחרון".
הוא הנהן ואני הבטתי ישירות בעיניים סגולות "לא משנה מה אתה מסתיר ממני אני אגלה מה זה".
YOU ARE READING
מצולקת
Actionלא משנה כמה ננסה לברוח יש דברים בחיים שפשוט אי אפשר לחמוק מהם, ההשתקפות שלנו במראה הוא אחד מהם.