Sanoja on 1202 .
Varoitukset: vahva kielenkäyttö
Tää on sit vaan täyteluku jota kuitenki tarvitaa.Pe 9.8.20XX klo 21:54
Minä, Vanamo, Amalia, Usva ja Erik oltiin kaikki päädytty Usvalle, jonka äiti oli Pariisissa ja isä Kanadassa. Usvaa ei haitannut vanhempien poissaolo, sillä yleensä he olivat kotona Suomessa. Usvan vanhemmat Anja ja Naava olivat mukavia ihmisiä jotka antoivat kellarin mielellään käyttöömme, joten niinpä istuimme kellarin lattialla ympyrässä mässäten sipsejä.
"Mitäköhä siel kellarissa oli" Usva pohti ja tunki suklaaseen dipatun vaahtokarkin suuhunsa.
"Mä en itse asiassa ees halua tietää" Amalia sanoi ja värähti hieman.
"Se oli liian kammottavaa" hän jatkoi ja Erik nyökkäsi.
"Älkää olko nössöi kai te ny haluutte tietää?" Vanamo sanoi ja heitti Amaliaa suklaapalalla päähän. Amalia vastasi heittämällä tyhjän limsapullon Vanamoa kohti, joka kuitenkin meni ohi.
"Mitä jos ei sodittais tölkeillä ja pulloilla tällä kertaa" sanoin ja sain vastaukseksi tyynyn päähäni.
"FUCK VÄLIVALLATON ELÄMÄ TÄÄ ON SOTAA" karjuin ja heitin tyynyn Usvan naamaan. Amalia hakkasi Erikiä tyynyllä mutta poika pyristeli karkuun ja heitti Amaliaa tyhjällä limsatölkillä. Vanamo heitteli tyhjiä ja vähemmän tyhjiä megistölkkejä ilman minkäänlaista vaistoa siitä minne ne lensivät.
Lopulta makasimme kaikki yhdessä kasassa lattialla.
"Vittu mitä lapsii me ollaa" Erik nauroi ja Vanamo heitti tyynyn hänen naamalleen.
"Tää kävi liikunnast" Usva sanoi ja nyökkäilin vimmatusti.
"Nyt tiedetää että tyyny/tölkki/karkkisota on hyvää liikuntaa j-" Amalia sanoi mutta hänet keskeytti Erikin muriseva vatsa.
"Mul on nälkä" poika totesi ja me muut repesimme.
"Sä söit just äske" nauroin ja pukkasin Erikiä käsivarteen.
"Siinä on sulle nachoja" Usva sanoi ja heitti Erikille avaamattoman party size-nachopussin.
"Uijjuma nachoi" Erik sanoi ja alkoi repiä pussia auki. Pussin avattuaan hän kaatoi kaikki nachot kulhoon jonka Amalia oli hakenut minikeittiön kaapista.
"Hetkone tääl on salsaa ja guacalomea" Vanamo joka oli mennyt avaamaan jääkaapin sanoi.
"HALLELUJA!" Erik karjui samalla kun minä ja Amalia kaadoimme salsan ja quacamolen pieniin astioihin. Dippasin nachon guacamoleen ja yllätyin sen mausta.
"Mitä merkkiä tää on? Vitun hyvää" sanoin ja Usva vastasi:
"Toi on mun porukoitte meksikoilaisen kokkiystävän tekemää."
Vanamo vilkaisi purkkia ja hänen silmänsä laajenivat hämmästyksestä.
"WTF tää on siit kuuluisast meksikolaiset ravintolast josta yhen purkin saa 500 eurolla" Vanamo sanoi ja Erik melkein tukehtui nachoonsa.
"Ollaa kai käyty siel pari kertaa, aika kiva mesta" Usva totesi ja tunki nachon suuhunsa.
Katsoimme Supernaturalia kunnes simahdimme, tällä kertaa jo kello kaksitoista. Autiotaloseikkailumme jälkeen olimme kaikki aivan kaatokunnossa, ja kyllä syystäkin.
La 10.8.20XX klo 04:03
"Rasmus"
"RASMUS!"
"RASSSMUSSSSSSSS!"
"MITÄ NYT ERIK YRITÄN NUKKUU!?" karjuin ja herätin samalla kaikki muut.
"RASMUS MITÄ VITTUA!?" Amalia karjui.
YOU ARE READING
Ei sateenkaarta ilman sadetta
RomanceOlipa kerran sekava porukka sekavia ihmisiä, vähän niin kuin outcastia, jotka omistivat elämänsä erilaisina ja outoina pysymiselle. Jokaisella meistä on, tai pikemminkin oli, salaisuuksia. Tehtiin kaikenlaista vähän ja enemmän järkevää, rakastettiin...