Sanoja on 426.
-A/N Mitä mitä kaks päivitystä yhen päivän aikana are you happy now?-
Su 11.8.20XX klo 14:12
Vanamon näkökulma (dyn dyn dyy)
Olin saapunut Rasmuksen kanssa pieneen kahvilaan viihtyisällä sivukadulla. Paikka oli vieläkin kesäinen ja oli lämmintä, joten istuimme ulkona. Rasmus vaikutti hieman hermostuneelta, mutta niin olin minäkin. Nämä olivat vähän niin kuin treffit, ja me kaksi olimme vielä samalla luokalla. Luokkasuhteet tunnetusti repivät ystävyyksiä ja luokkahenkeä niiden loppuessa. Meillä kummallakin oli syytä olla hermostuneita.
"Tää kakku on iha vitun hyvää" Rasmus totesi ja päästi suustaan pornomaisen äännähdyksen. Pari ihmistä kääntyi katsomaan meitä.
"Hyvä luoja sun kanssas millo sust tuli Erik" nauroin ja haukkasin leivostani. Silmäni laajenivat sen taivaallisesta mausta. Päästin ulos suustani pornomaisen äännähdyksen ja Rasmus naurahti.
"Mitä mä sanoin, nää on hyviä" hän nauroi ja kumartui sitten pyyhkimään kermanokareen suunpielestäni ja lehahdin punaiseksi. Rasmus ja sen hymy saa puolestani haistaa paskan. Miten sillä on näin iso vaikutus muhun?
Söimme ruokiamme ja juttelimme seuraavat puoli tuntia, jonka jälkeen lähdimme kävelemään ympäri kaupunkia.
"Nyt on mun vuoro viedä sut jonnekkin" Rasmus sanoi ja kaappasi käteni käteensä. Kävelimme kohti satamaa, juoksimme junaraiteiden yli saaden vihaisia mulkaisuja osaksemme. Juoksimme läpi sataman, sen sivulle vanhan tehtaan luo.
"Tän katolta on ihan järkyttävän siistit näkymät" Rasmus kertoi ja lähdin kiipeämään ylös tikkaita. Hän seurasi perässäni ja kiitin mielessäni luojaa siitä, että olin päätynyt laittamaan shortsit enkä hametta.
Katolta oli upeat näkymät niin kuin Rasmus oli kertonutkin. Me vain istuimme katolla ja nautimme hiljaisuudesta, joka tuntui luonnolliselle ja rauhoittavalle.
"Sä pidät mua varmaan aika isona kliseenä" Rasmus sanoi kliseisesti.
"Mäkin oon aika vitun kliseinen" sanoin naurahtaen.
"Oon kyllä iha vitun onnellinen että pääsin teiän porukkaa" jatkoin ja Rasmuksen silmät syttyivät ilosta ja leveä hymy valtasi hänen kasvonsa.
"Ihan oikeesti?" Hän kysyi ja nyökkäsin.
"Mä oisin muute joutunu Tean porukkaa ja ei hyvä luoja mite surullista se ois ollu" nauroin ja Rasmus tirskahti.
"Mitäh?" kysyin kun Rasmus räkätti vieressäni.
"Kuvittelin sut just niitte meikkipellejen joukossa meikkipellenä" Rasmus räkätti ja kurtistin kulmiani.
"Mutta onhan mulla yleensäkin huulipunaa ja Usvalla on aina jotai omituist naamassasa" huomautin ja Rasmus käänti kasvonsa takaisin minuun päin.
"En mä sitä sillee tarkottanu, musta meikkaaminen on itsensä ilmaisemista. Mut niillä se menee yli iha reilusti, ne yrittää olla jotain mitä ne ei oo ainakaan mun mielestä" Rasmus sanoi.
"Sulla on hyvät mielipiteet" sanoin yllättyneenä.
"Näiks sä Tean kulmakarvat" kysyin ja Rasmus esitti oksentavansa.
"Hyi. Saatana." Hän sanoi samalla kun minä räkätin täyttä kurkkua.
"Mitä ne sun mielestä esittää olevansa?" Kysyin ja Rasmus vastasi lyhyesti:
"Ne esittää olevansa kauniita ja aitoja mut ne ei tuu ikinä olee sellanen ku sä." Punastuin ja Rasmus nauroi. Tunteeni olivat ottamassa vaarallisen käänteen.
-A/N Pahoittelen heterouden määrää, muistakaa et mä kyllä tungen tänne sateenkaarihomorakkautta jossai vaiheessa nii paljo et te muututte kaikki yksisarvisiks-
ESTÁS LEYENDO
Ei sateenkaarta ilman sadetta
RomanceOlipa kerran sekava porukka sekavia ihmisiä, vähän niin kuin outcastia, jotka omistivat elämänsä erilaisina ja outoina pysymiselle. Jokaisella meistä on, tai pikemminkin oli, salaisuuksia. Tehtiin kaikenlaista vähän ja enemmän järkevää, rakastettiin...