Sanoja on 400.
Varoitukset: Ei mitään paitsi se kielenkäyttö mutta uskon että selviitte.La 10.8.20XX klo 14:23
Amalia oli jo lähtenyt kotiin ja Usva oli lähtenyt käymään kaupassa. Se tarkoitti sitä, että minä ja Vanamo voisimme herättää Erikin (joka kuorsasi edelleen kovaan ääneen). Vanamolla ja minulla olikin aika paljon kysyttävää Aleksanderista ja siitä miksi Erik ei ollut ikinä maininnut häntä.
"Erik" sanoin ja ravistelin poikaa hereille. Valitettavasti erittäin syväuninen poika ei hievahtanutkaan.
"ERIK!" Vanamo huusi ja ravistelimme poikaa yhdessä hereille. Lopulta Erik tippui alas patjaltaan heräten kiroillen.
"MITÄ VITTUA!?" Erik kiroili ja minä ja Vanamo vilkaisimme toisiimme.
"Yks jätkä nimeltään Aleksander soitti vähä enne yhtätoista" Vanamo sanoi sormiaan pyöritellen vilkuillen vähän väliä Erikiin. Pojan kasvot punehtuivat hieman ja hän vilkuili sivuille hieman hermostuneesti kunnes sitten normalisoitui.
"Mitässe?" Erik kysyi nopeasti.
"Kuka se on?" kysyin ja Erik näytti miettivän hetken ennen kuin vastasi.
"Se on mun pikkuserkku" poika vastasi ja minä ja Vanamo katsoimme toisiimme pettyneinä. Kumpikaan meistä ei ollut muistanut että Erikillä oli pikkuserkku jota kutsuttiin Aleksiksi. Pikkuserkun nimi oli varmaan Aleksander koska Aleks oli varmasti lyhenne Aleksanderista.
"Se pyys sua tulee sen luo kello yheksän illalla tänään" Vanamo totesi ja Erik kiroili hieman.
"Vittu se ei ikinä ilmota mistään ajoissa" Erik kirosi.
"Me oltiin tosi hyviä kavereita sillon ku se asu vielä täällä, mut sit Aleks muutti Lahteen. Ne muutti takas tänä vuonna ja ollaa taas lähennytty" Erik selitti ja minä nyökkäsin. Olisi pitänyt arvata.
.
.
.
La 10.8.20XX klo 19:48
Jokainen meistä oli lähtenyt kotiin ja Usvan porukat olivat tulleet takaisin. Erik oli hyvästellyt minut ja Vanamon nopeasti saatuaan tekstiviestin isältään. Olin saattanut Vanamon kotiin vaikka matka poikkesi hieman omalta kotireitiltäni. Nyt olin ollut kotona jo pari tuntia ja pääasiallisesti katsonut Justimusfilms:in Rakkauden aikakaudet-videoita ja selannut instagramini läpi. Rinnakkaisluokallani oleva tyttö oli yrittänyt lähestyä minua Snapchatissa bikinikuvalla, mutta ei olisi voinut paskaakaan kiinnostaa. Kyseinen tyttö oli pahin fuckgirl koko koulussa joka etsi vain leikkikaluja. Ja minä en ainakaan aikonut pudota hänen ansaansa.
PIM
Puhelimeni ilmoitti viestin vastaanoton merkiksi.
Vanamo: Lähekkö huomenna mun kaa kahville Lalalaan? 19:47
Minä: Joo vaikka, missä nähään? 19:48
Vanamo: Mite ois Stariassa? 19:48
Minä: Joo se on hyvä, mite ois siinä ihan keskellä Startoria? 19:49
Vanamo: Jooh, nähään <3 19:50
Siinä oli joku, joka oikeasti kiinnosti.
-A/N Tää on lyhyt luku anteeks, seuraavassa Vanamo ja Rasmus menee kahville ja tapahtuu kaikenlaista shittii jote siitä tulee varmaa pidempi...-
YOU ARE READING
Ei sateenkaarta ilman sadetta
RomanceOlipa kerran sekava porukka sekavia ihmisiä, vähän niin kuin outcastia, jotka omistivat elämänsä erilaisina ja outoina pysymiselle. Jokaisella meistä on, tai pikemminkin oli, salaisuuksia. Tehtiin kaikenlaista vähän ja enemmän järkevää, rakastettiin...